Godmorgon Lördag *burr*
Vaknade i morse och det var hela -17 grader ute…så det har blivit ganska tvärkallt nu. Men ser att solen är på väg upp, så det borde bli litet varmare frammåt dagen. Blå himmel är det ju iallafall
He en bra helg allihopa.
Godmorgon ifrån regniga Viskafors…
Äntligen plus grader …här ska vi tvätta fönster i dag för advent står ju snart i dörren.
Ha en fortsatt trevlig dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

God morgon på er..
Här ät det grått i Uppsala..
Idag ska jag på en volleybollcup och spela i mixlag för första gången på MÅNGA år!!!
Hoppas takterna sitter i
Ha en bra dag alla…

Godmorgon från "södern"
Här är +6 grader, mulet, disigt och lite blåsigt, ett riktigt "vara inne väder".
Idag blir det veckohandling och kattbad.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon Österlen här!!
#3 här är vädret som hos er. förutom att vi just nu slipper blåsten.
Borde nog bada kattungar idag.En liten inköps runda blir det nog också mjölken och brödet är slut.
Ha en trevlig lördag//Sylvia

Godmorgon önskar familjen Kittentott´s
Här i Kungsbacka är det just nu +8 grader, mulet och fuktigt i luften.
Jag har precis dammsugit o tvättat golven på nedervåningen efter en härlig frukost med familjen.
Idag ska vi ta oss ut för se efter hyllor o annat till vårt grovkök.
Ha en Trevlig Lördag/ Carina

#5 Va har ni mulet? Här i Åsa skiner solen!
Vi ska riva en vägg för att göra vardagsrummet större, katterna kommer nog att hjälpa sin husse :-))) Undrar om han kommer att bli glad för hjälpen?

God mogon alla.
Trollhättan är det dimmigt och grått. Jag ska träffa barn och barnbarn och vi ska planera en semestervecka i Danmark.Den ska vi göra i sommar.En sån här trist dag passar det väl bra? Skickar med en bild på mina duktiga kattmammor som samsas med sina små i garderoben. Ha en skön helg / Lena
Lena W
Betty Back`s Exotics
God middag! 
Här i Kalmar är det minusgrader och strålande solsken. Idag står kattbad på schemat; Teddy ska bli fin till klubbmästerskapet nästa helg. Sedan några till som behöver ett renlighetsbad beroende på hur mycket jag orkar.
/Lotta

Här i Stjärnhov är det soligt +4 grader.Har varit och handlat lite god mat till kvällen sonen beställde lövbiff med potatisgratäng kanderad lök och béarnaisesås.
Hälsningar Britt-Marie
Vilka godingar du har där i bolådan Lena ..mums..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#7 Så mysigt det ser ut där i garderoben!
Här i Umeå är det också rätt kallt, var och tog ut hästana vid 7 i morse. Då var det -15 och stjärnklart, men nu är det bara -5 och snöar lite….
Halloj! For till Ö-sund igår.. Här slaskar det för fullt…. Lite snopet sådär, men hur som helst är jag här för Genetik och uppfödarkurs med Ylva Stockelberg, VÄLDIGT intressant!!
Nu börjas det igen….som jag tidigare berättat var det -15 i morse. Ikväll regn och +-0…..jag vill inte ha ännu en sån här vinter….vart tog -30, stjärnklart och sparkföre vägen?