Gooood Daag!
Godmorgon allihoppa!
Hoppas alla får en bra och fin dag i denna kyla, här är det mulet och jag ser nu hur gatan glänser av is. Känns konstigt denna dag,nu är jag 20 år och får göra det mesta förutom åka kryssning med Silja och Viking på fredagar ! Man ska vara 21 år ,vilket jag anser lite konstigt då jag tror inte jag mognar mycket på ett år.
Idag ska jag till skolan och träffa Livets Ord och sen ska jag åka och handla inför min 20 års middag med familjen imorgon. Sen ska jag äta ute med ett gäng kompisa ikväll,vet inte vart men aa antagligen en älsklingsrestaurang. Känns det kommer bli en bra helg med firande och vi ska hälsa på några colour points på söndag också.
Ha det så gott nu allihoppa !
GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN DIANA!!!
Hoppas att du får en fin födelsedag!!
Kram från Elisabet m fam.
Grattis !!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis, härligt att fylla 20, själv blir man 30 i april hehe

Grattis på födelsedagen !!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Grattis, hoppas du får en riktigt bra dag..
Nee vad sött Carina!!! nu skäms jag..ser så rolig ut …mexikos nationall dag utklädd
!! men har växt lite sen dess ..hihi
tack alla !

Du är så söt Diana, kan inte glömma fotot då du va liten i de röda kläderna, vad det snövit du va, snälla Diana visa detta fotot.

/Lotta

Ett stort GRATTIS på din födelsedag. // Lillevi
GRATTIS på födelsedagen!

Ett stort Grattis till dig på din dag=)=)

Grattis på födelsedagen//Sylvia

Grattis på 20-årsdagen
Hoppas du får en trevlig kväll med kompisarna och en trevlig dag imorgon med familjen. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
grattis på din stora dag Diana
o hoppas att du får en trevlig middag med familj o vänner
o jag håller tummarna att ni hittar det ni söker på söndag
Kram

grattis på 20 årsdagen

Grattis Grattis
// Mia
// Mia
Tack er alla för eran fina gratulationer! alltid värmande! =)
Ja Annkis vi får hoppas verkligen att lilla colourpoint hanen eller någon av hans bröder passar oss, såå nervös inför det.
Men har vi turen och allt på våran sida kommer han hem redan imorgon med oss,då han veterinärbesiktigades i tisdags just fall att vi väljer honom. Lovar skriva och berätta hur det går

..ser så annorlunda ut nu