Fredags Ros

vad trevligt;)
Tack så jättemycket,va gullig du är,det blir väl Idol för dig med ikväll.Lena
Hälsningar LENA

Trevlig! Vi önskar dig också en trevlig kväll och helg.
Lena vi ska iallafall se idol, detta är Jimmys höjdpunkt på hela veckan.

#2 Mjjaaa det blir nog Dobbido här ,mannen i huset gillar inte Idol så bra och eftersom jag är en snäll
hustru så får han som han vill(ibland)
och jag får ett glas rött så är vi båda nöjda

Låter härligt med ett glas rött.
Vi får vårat goda imorgon, vår granne & vän sen flera år ska göra ordning rostbiff och potatisgratäng, så ska vi dricka lite gott. Våra vuxna barn ska också vara med, vi hoppas på en mysig höstkväll ihop
Här blir det oxå nåt glas rött ikväll :)
Ska iväg med syrran och äta taco- och grillbuffé sen blir det nog ett krogbesök också…
Ha en trevlig kväll allihop!

#5 Då har du något mysigt att se fram emot då.Härligt när även barnen är med.Hoppas ni får det riktigt trevligt//Sylvia
Tack för de fina rosorna!
Här har vi inget speciellt planerat för kvällen. Blev ju sugen på vin nu när flera av er pratade om det - men det blir det ju inget med på evigheter för min del
Skulle vilja äta nåt gott ikväll men jag har ont i munnen efter dagens tandläkarbesök, tog 1½ timma. Nästa gång kommer förhoppningsvis kronan på plats där den ska. Inte nog med att det gör ont att gå till tandläkaren, dyrt är det också….
Önskar alla en trevlig helg! 
/Lotta

Vad trrevligt Sylvia, tack för de fina rosorna. Hoppas ni också får en trevlig kväll. Vi ska ta det lugnt, jag äter fortfarande penecillin för bihåleinflammation och Jörgen kom hem idag med hög feber och värk i kroppen. Så det blir en vilohelg (igen) // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tack så mkt för rosorna;) Hoppas ni får det trevligt allihopa ikväll! Är det bara jag som dricker öl av alla kvinnorna? Jag gillar ej vin men ibland är det såååå gott med en stor iskall starköl;)
vilken trevlig tråd du har startat #Opelia
här blir det en lugn kväll med Idol
lars är "ute med grabbarna"
de har avslutningsfest med rallycrossgänget..så jag är ensam o kan göra vad jag vill
hehe
ensam o ensam…David är ju hemma men han brukar hänga framför datorn o varva med lite mopedkörning
så honom ser man inte
ha en trevlig kväll alla
Inget rött för mig..o ingen öl heller bläää
iskall Cola light kan gå bra…hehe
Var ute igår med grabbarna från jobbet, jobbade idag
och imorgon ska jag ut med mina tjejkompisar. Så ikväll ska jag bara slappa framför Idol och Fredag hela veckan, äta godis
och mysa med katterna! Kram på er!