Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 420 ggr
Soffan79
0

Han katt ihop med honor..

…hur är det att ha hankatter ihop med honkatter, brukar det bli att dom märker revir?

Jag har två steriliserade tjejer hemma och funderar på att ta in en ny katt nu när Alice lämnat oss. Det hade varit trevligt med en kille i vårat tjej gängSkrattande

Kittentotts
0

Det brukar inte vara problem alls, och du skall väl ha en kastrerad pojke. Nä detta är inga problem alls.Finns ju inga dofter på sterliserade honor, och kastrerade hanar har inga behov av detta heller med ha honor.

Det du ska tänka på är att hanen är strilfri fr början, kan vara en som strilat och gör, en del slutar inte om de strilat längre tid innan en kastrering

blackangel
0

de börjar strila vid vilken ålder?! min huskatt kastrera jag vid 6 månader så han började ju liksom aldrig meddet, får hoppas man slipper det med lillprinsen medHemlis

Soffan79
0

Jo kasterad var ju tanken,  jag såg en annons på en som inte var det (annars får jag ju fixa det själv).

#1 du kanske vet någon som behöver ett nytt hem? Är fortfarande i "funderings stadiet" på att skaffa en till kisse.

diana_
0

Jag har skrivit för några dagar sedan att jag kanske har en speciell kastrat hane, som många vet kastrerades han lite väl ung, 5månader så vi trodde det var ingen fara köpa Conchi, våran förra hona. Men han jagade alltid henne och skulle dra och nosa henne på baken…minst en gång om dagen..hon sprang förstås och hoppa upp på köksbordet där han inte klarade av att hoppa upp… men som sagt det kanske är bara min hane som var för ivrig och på…