BIRKA 1-2 december
Jag fick bekräftelsen idag att Hallelujha Moment kommit med på lördagen. Hoppas att Eudora fått med Zoya också. Nån fler härifån som kommer dit?
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Är det utställning eller? Oh jag vill så gärna börja gå med Arris men skall vänta ett tag var ju så dum att jag väntade med att skicka in registreringen till nu hmm
Åh, hade gärna gått på den, men nu är mina honor dräktiga. Kanske kommer jag och tittar på utställningen ändå. Lycka till där! Är du från Stockholmstrakten?

Jag ska på Birkas utställning med min Svarta Perser hona GIC*AmorsTroll Venuz.
Hon var i bra pälskondition när jag anmälde henne men det var då det…Nu har hon inte mycket till päla att komma med.
Så jag ser det som en helg med kattutställning som "studiebesök" istället.Får hon sen ett cert med sej så är det ju lysande!
Det blir en spännande helg för jag ska flyga med henne och jag har aldrig flygit med nån katt förr(Det är ca 90 mil från Skellefteå-Arlanda en väg och med allt snöKAOS man hör om söderöver så är det inte nåt alternativ att bila ner.Sen tar det ju sin runderliga tid motför att flyga som tar 50 min!)
Sen gäller det att hitta till Scandic-Bromma på kvällen och Solvalla på dagen…Men det verkar ligga i samma del av Stockholm trots allt.
Så om nån ser en förvirrad norrlänning med kattbur irrandes på Stockholms gator.Hjälp mej!!!!! 
#2 Nä, vi bor i Hälsingland.
Det är första utställningen utan engla_girls hjälpande hand men man måste ju stå på egna ben nångång. Har ställt ut katter i många år nu men är nybörjare på Kat I.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

jätte fin katt du hade nr 3