Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 548 ggr
Summerwinds
0

Helgens utställning ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag landat lite grann efter helgens utställning i Smedby. Förutom att fixa och dona på utställningen, så hade jag med mig alla mina 4 katter och jag är jätte nöjd med deras resultat! Stutsa

Förutom de vanliga uttagningarna hade SMK senior och veteran special med BIS/Best of the Best även för dessa gamla katter. Alla seniorer och veteraner som hade tagit en bästa titel i de tre olika hårlagen - LH, SLH, KH, mötte varandra till Bästa senior/resp veteran totalt och dessa två vinnare tävlade sedan om titeln Best of the Best sen/vet!   

Mina katters resultat:

Summerwinds Moment of Magic

Lör: Premier, NOM Sön: CAPIB

Summerwinds Midnight Melody

Lör: CAC Sön: CAC

Halkatlas Pearl of Passion

Lör: S1, NOM, Bästa senior hona LH Sön: S3

Halkatlas Wind Chasing

Lör: HP 1, V1, NOM, Bästa veteran hona LH, Bästa veteran totalt

Sön: HP 1, V1, NOM, Bästa veteran hona LH, Bästa veteran totalt

Det var jätte kul att träffa alla perser i fokus vänner igen - Marita, Simzonites, Dockan, Furulyckans, Liljekattens m fl och alla mina SMK kollegor som gjorde ett jätte bra jobb både före, under och efter utställningen!!

Kram allihopa  gruppkram

Summerwinds
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Windy och hennes pokaler och Medaljer från lördagen stort leende

Marita-L
0

Grattis Eva !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

IdaJ
0

Grattis!!

Dolleminas
0

Grattis allihop!!!

Annkis54
0

Åh grattis…vad kul med lite pokaler
jättefin katt du visar
undra på att det gick så bra…mums

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Liljekatten
0

Grattis Eva till alla utmärkelser! Utställningen flöt på jättebra och du hade som vanligt "tiggt" ihop jättemycket priser i form av mat, burar, klöspelare mm till vårt prisbord. Toppen!

Summerwinds
0

#6 tackar, tackar. Ja, jag tycker också att det blev bra med prisbordet Oskyldig

Grattis till Smilla's nomineringar Glad glömde fråga igår hur det gick för Lando?

Liljekatten
0

#7 Tack! Lando fick sina första CAP och det var ju det viktigaste. Han var uppe till uttagningen till BIG, men han föll på att han är för tunn. Bara att hålla med. Han har alltid varit smal och jag vet inte hur jag ska få upp honom i vikt. Inte hjälpte det med kastrering heller…

Marita-L
0

Nu har du väl inte plats för fler pokaler Glad..grattis ännu en gång

Crystal Pearl´s

simzonites
0

Helgens utställnings resultat för våra kissar:

Lördag:
Simzonite's Million Dollar Baby;  CAC och Domarens bästa, nominerad till Bästa hona
Gypsy Wind's Farah Diba; CAC
Mumindalens Silver Gori (vår européhona) CAC
Nelson (vår huskatt) Ex1

Söndag:
Baby; CAC, BIV
Diba; CAC
Gori; Champion
Nelson; Domarens Bästa, nominerad till Bästa Huskatt

/Lotta

/Lotta

Marita-L
0

Grattis Lotta jätte roligt !!!

Crystal Pearl´s

Summerwinds
0

# 7 jag har haft samma problem med Emil. Han är ju en stor katt men har varit smal och lätt. Först nu ca ett år efter kastreringen har han fått ordentligt med hull och päls. Det tar kanske lite mer tid för vissa att komma i "kastratkondition…" 

# 9 hihi nästan ..har en hel hylla med pokaler, Medaljer och priser. Får väl köpa större hylla istället Skrattande

# 10 Grattis Lotta till dina fina resultat och till Håkan's kastrat hona från dig som fick en bästa titel!

Annkis54
0

grattis till alla fina resultat

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Grattis va kul allt gick så bra!

Smakade dockans kakor gott? jag fick ju inte chansen t smaka på allt det smaskigaGråter Har bara fått höra i en hel vecka hur hon slitit med allt fr det ena t det andra godaste man kan tänka sig. Jag hade varit helt slut av allt bakande. Lena du är otrolig på baka det vet jag av att fått smaka innan

Dockan
0

Ja Jonas o Ann-Louise tyckte mycket om dom det är ju lite kul att få beröm när man gör något,trots allt är det ju lite plock me det:Lena

Hälsningar LENAGlad

Florida
0

Grattis till fina resultat.MVH Angelica

Bettyback
0

GRATTIS Eva och Lotta till alla fina resultat !!!

Vad roligt att ni skriver ut alla resultat, så att vi som inte var där kan läsa.

Lena

Lena W

Betty Back`s Exotics