Godmorgon!
Godmorgon på er alla!
Hoppas att ni haft en bra helg. Nu börjar det kännas lite att det närmar sig jul, det är kanske snön som gör det. Mysigt är det i alla fall.
Ha´det bäst i dag önskar
Elisabet m djur

Godmorgon!
Här har vi det kallt men ingen snö ännu
Men våra Juldagar här i Göteborgstrakten brukar ju inte vara vita längre
Idag ska jag till ishallen med min pojkes klass, sen ska jag shoppa kläder till mig själv, phu! jobbigt hitta sånt man tycker om, hatar köpcentra, men jag får muta mig med en latte

Gogmorgon från "södern"
Vi har snö (ligger kvar på gräset), temperaturen ligger runt 0:an och bilarna är uppfrusna. Jag har varit hemma 1 vecka för en infektion och den vill inte ge med sig, idag väntar ett nytt läkarbesök.
Tog lite foton på Frida igår, hon ville inte vara med alls.
Trevlig måndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
#1 Lycka till med klädköpet. Hoppas att du hittar något som du ska trivas i.
#2 Lycka till med läkarbesöket och att du tillfrisknar snart! Lilla Frida är ju jättesöt där hon leker med vippan.

Godmorgon från Österlen.
Här har vi inte fått någon snö än.Men kallt.Det är lite vitt på stalltaket av frosten.
#1 Hoppas du hittar något du tycker om.Köpa kläder är inget jag gillar heller.
#2Hoppas du blir frisk snart iget vidare att gå med en infektion i kroppen.Så gosigt rund hon ser ut lilla Frida.Ska bli riktigt roligt att få se henne live så småningom.
Ha en riktigt bra dag alla//Sylvia
Gomorron här är det fortfarande vitt… skottade lite nu på morgonen, sätter in en bild jag tog igår i värsta ymniga snöfallt. så får ni utan snö njuta lite…
Här är det runt nollan och det kommer några snöflingor i mellanåt, brrrrrr.
Ska få på vinterdäcken idag, det är lite halkigt utan.
Ryggen värker så jag knappt kan gå, skulle ha varit in i duschen men har svårt att ta mig dit :-( Hoppas det ger med sig så man slipper känna sig som en lortlolla………….
Både katter och hundar mår finfint!

Åh herregud…vad snö det var på den bilden
var i sverige är detta
i Trollhättan har vi kallt..men tack o lov ingen snö hehe
Jättefina kort på båda bebbarna…
#6..har du ryggskott eller annan värk???
Mja är det min bild du menar så bor jag ca 2,5 mil söder om Örnsköldsvik…