Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 321 ggr
Annkis54
0

IDP utställningen som pågår nu

hehe,.jag kommer inte ihåg var det går nånstans

ni som har fått in lite resultat så här långt kan väl lägga in det här om ni vill

jag har fått reda på att Morris o Hilda har tagit var sitt EX 1..så här långt (Baboos)
men Åsgreina är ju där med sina snyggingar hehehe
vilka vet jag inte
men att snyggast katt vinner är ju helt rätt
är det nån mer som vet nåt
jag är jättenyfiken på hur det går för Marita

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Kalmar är utställningen iallafallSkrattandeMen hur det går vet jag inte.

Annkis54
0

Morris db

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

o sen var det stopp för Morris..
ingen som har fått några andras info

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dockan
0

KyssMorning alla.Här kommer lite rapport om våra vackara katter.Jag hoppas jag skriver rätt är lite ovan med alla titlar men  ska försöka,min Titus blev Domarns bästa även Lottas Baby Håkans Simzonites Modedsy Blais Jonas Morris sen hur det gick i panel kommer sen är lite för trött  ska göra Titus fin så han han slår alla idad.Sen vill jag berätta att jag har aldrig sett ett sånt fint burskynke som igår,helt otroligt vackert stilrent.Det var stjärnor som lyste i taket och annat vackert så fint.Ägare till det heter Marita jättefint Marita.Vi återkommer ikväll.Det var en mycket rolig dag.LenaSkrattande

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Härligt höra det gått så bra! Nu ser vi framåt idag, håller tummarna

Marita-L
0

Tack Dockan vad go du är !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Summerwinds
0

Här kommer några resultat från helgen utställning i Smedby!

BIS/Best of the Best (bästa katten på hela utställningen) på lördagen blev en svartsmoke perser hona som heter Glimmertwins Street of Love. Äg: Pia Carlsson och Sigge E, FHK

Senior/veteran BIS:et på lördagen tog Mitziz Enter My World Perser, Vit orangeögd Äg: Anne & Arild Hoffsbakken ORKK

BIS/Best of the Best på söndagen blev också en svartsmoke perser och den honan heter Leonardo's Smoke Velvet, Äg: Birgitta & Claes Andersson, SMK.

Birgitta & Claes tog även senior/veteran BIS:et på söndagen med sin senior hona Abaquze's Zoega, PER f.

Man kan nog säga att det var perserna som regerade på SMK utställning!! Flört stort leende

Marita-L
0

Grattis !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dolleminas
0
Niffi
0

Grattis!!

Denna kommentar har tagits bort.