Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 389 ggr
Kittentotts
0

Lördags Myspys

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få visa mina mysisarSkrattande

Kalle 8år Schäfer

Kajsa 10 månader Lhasa Apso

Vanilla Ice Perser 8 veckor

Cajza
0

Vilka läckra bilder och vad trevligt att alla trivs tillsammans. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Bullan
0

Så sööötaKyss Min sambo är ju som galen i LhasaApsosar!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Hon är helt underbar vår lilla Kajsa, dock så är hon ju ung ännu, så man får påminna henne om att hon är lite klumpigare än katterna. Men hon får lite mamma instinkt av den lilla Vanilla, tar hand om henne, tvättar o grejar. Kajsa har ju bara löpt en gång än så länge

McLaren
0

Så sköna bilder!!! Va söta å trevliga djur du har. Vanilla är så fin i sin färg, tycker jag. Va go Kajsa verkar. Kalle, verkar ha hur mycket tålamod som helst… Vilken coool kille. Rycker aldrig djuren ihop ibland?

Är det en flock med katter och hundar eller är det två?

Kram

Marita-L
0

hahaha vilka gotte grisar Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

jättemysiga bilder

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Tack alla!

#4 Nej jag måste säga vi har ett underbart gäng här hemma, de är supergoa mot varandra, inget bråk mellan dem alls.

Kalle är ju som de flesta vet inte så frisk längre, men han är så go mot alla, han skulle ju aldrig gå fram och hälsa på en kattunge själv, han ligger o tittar i smyg o väntar på att de små ska komma nosa på honom, världens tålamod har han, för de är ju såå söta, men han vill inte skrämmas. Kajsa är mer framåt, är ju hennes ålder som gör det, men hon är så fin emot de små.

Katterna vet varandras plats, kan vara Maräng som ibland kan försöka trycka sig in mellan benen och gosa med gamla gaggiga Diva då, jisses va diva flyger surt iväg, hon vill inte ha kel fr de andra katterna, men hon skulle aldrig göra någon illa, hon flyr undan bara.

Alla andra tvättar och sköter om varandra med kärlek, vi har fått ihop ett underbart gäng, Äntligen!

heliotropes
0

JättemysigtSkrattande

Eva // medarbetare på Perser