God morgon fredag
God förmiddag allesammans,
Idag är det som vanligt i Sandviken alltså,grått,grått,grått!
Ska köra ett varv med dammsugaren nu och moppa golven sen ska jag ha kattfrämmande,titta på ny och större lokal till trafikskolan sen ska jag försöka att hinna med att göra att besök i Bollnäs och hälsa på Eudora och hennes nya kattungar. Jag hoppas att Anna-Karin också letar sig dit så vi får kramas lite :-)
Jag tar med kameran och hoppas att vi får till några bilder på dom söta bebbarna till Strimma.
Ha en bra dag allesammans
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

God morgon:) Här i dalarna snöar det! Ska ta en kopp julte och mysa….
Ha en bra dag detsamma:)
MVH Isnornin

Här i Trelleborg stormar det, regnar och är allmänt mörkt och tråkigt. Det är riktigt inomhusväder. Det blir en runda till affären (veckohandla), köra Mattias till bussen (åker till skolan i Lund) och sedan hem och mysa.
#0 Ser framemot nya foton på Strimmas bebisar.
Trevlig fredag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon
Här är det grått, men usch storm och blåst vill vi inte ha. Kan du inte styra ut vädret sjövägen. Ser också fram mot kort.
God morgon från Viskafors!
Här regnar det för tillfälligt men är kallt och blåsigt.
Ha en bra dag / Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

God förmiddag!
Här i Kungsbacka öser det verkligen ner regn o blåser vidrigt. Inget kul väder att gå ut med vovvar i, stora vovven får ju inte bli blöt pga huden, så jag har sytt ett täcke som täcker hela hans bakdel där han är värst. Och så fick jag se att Kajsa den minste vuxit otroligt, täcket slutade på ryggen
Dags köpa täcken tror jag sånt väder som vi får nu.
Jag tänker på er alla som ska åka t Kalmar i helgen, ta det lugnt på vägarna, sen önskar jag er alla lycka!
sen hoppas jag med få se fina foton på smått :))
God förmiddag! Eudora bakar eftersom hon ska få finfrämmande idag och jag ska självklart åka in - både för främmandets och kakans skull ;-) Igår snöade det men idag är det regn och plusgrader.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

MuMs! Glöm INTE grädde till kaffet*asg*
Ser fram emot kakan :-)
Nu är två sovrum dammsugna o moppade, bara 3 kvar och v-rum o kök……och 2 badrum förstås Phu!!! men kör jag på så kommer jag snart iväg :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jag får väl säga god middag…har sovit till klockan var 11. Är helt slut på morgonen, var hos barnmorskan igår och kollade alla värden, blodvärdet var bra, men mitt blodtryck ligger lågt, det har det gjort hela tiden. Just nu känns det lite kämpigt i graviditeten…men det kanske är normalt? Är i vecka 24 nu.
Någon som har nått tips på "botemedel" för tröttheten? 
Ska bada Diba och Baby en sista gång idag inför helgens utställning. Ser fram emot att träffa en massa "kattmänniskor" hela helgen lång!
/Lotta
/Lotta
Mäh! Haha… hälsa till Eudora o Anna-Karin (eller hej hej förresten) :o)
#8 … det är nog ganska vanligt att vara trött och är blodtrycket inte helt ok då blir det inte bättre… Lyd kroppens signaler och gör vad du behöver och håll igång kroppen när du orkar..
#8..testa att äta choklad i alla former hehe
nä…skämt åsido…som #9 säger..lyssna på din kropp..gör bara sånt som du tycker är roligt
idag har det varit skitväder i Trollhättan oxå
jag var tvungen att ut en liten sväng förut..o det blåste värre än värst
så bakade jag en after eight kaka som jag hittade här för ett tag sen..för det var meningen att Lars_Kd o hans familj skulle komma hit o hälsa på imorgon. Men så blev dottern febrig så det blev inställt…o här sitter vi med en helt kaka ..hahaha
måste bara säga..att den föll ihop lite..vet inte om den ska göra det
men jag offrade mig o smakade på den…mums…skulle bara ha haft en massa vispgrädde till HAHAHAHA
undrar om Lars "går på" att åka o köpa grädde hmmm?
man måste ju ha nåt gott till Idol ikväll
Naturligtvis så blev det halka och snöfall lagom tills Lena åkte från Sandviken men vi hade en trevlig stund i Bollnäs och kattungarna är väldokumenterade kan ni tro. Som alla stora konstnärer så är den här fotografen lite petig men jag tror nog att det ska bli några bilder hon vill visa oss 
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”