äntligen snö:)
visst e det väl kul att det kanske kan bli en riktig vinter för en gångs skull, med snö och gärna sol på det:) Synd bara att ett trasigt knä ställer till det då det e halt, men vackert e det iallafall med gnistrande snö:)

Visst är det skönt med snö, bara det inte blir storm samtidigt, det har vi ofta här i Skåne. Snö som får ligga kvar, några minusgrader och vindstilla det är skönt. Vi kan ju önska en vit jul. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Horde av gubben min att det var sno hemma i Skultuna med
det tycker jag inte om!
Jag har bara sommardack pa bilen och ska kora fran Vastras till Svana….. Hoppas det inte ar alltfor halkigt. Tank om jag halkar i diket med bade mig och lilla Cressida !!! Usch vilken hemsk tanke.

Låter härligt!
Åh vad våra barn härnere hade jublat om de kom några snöflingor, och om de hade legat kvar iallafall 1 dag
funderar på ta en helgresa i år till fjällen med pojken vår så han får uppleva snön. Vår tjej som är 21 år har erbjudit sig följa med för vara stöd o hjälp, varken jag el gubben kan åka skidor pga olika problem, jag lederna, han knän som opererats 7ggr, men nu har vi kattvakt som granne av min vän dit vi flyttat, så vi har planer på resa ut lite, svårt annars då man har katteri

Snart får du åka pulka med min Millan syster yster;)
NEJ !!!! Det får inte snöa nu mellan Fredagen och Lördagen för då ska jag ta bilen och åka långt…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#4..vad gott att ni äntligen kanske får kattvakt
man behöver komma ut emellanåt lite
o inte behöva tänka på nåt
vi ska åka till England över julen. Jag o lars
så Emma ska ta katterna..visserligen bara 4 dagar ..men Åh vad skönt det ska bli
nä snö..får det inte vara när man ska åka på kattutställningar
blir så ljust och trevligt ute så