Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 676 ggr
ophelia
0

Vet. besök överstökat.

Vi har varit och tagit spruta nr2 chippat och besiktigat och allt var hur bra som helst.Veterinären blev storm förtjust i mina småttingar.Tyckte de var så harmoniska och fina. Hon tyckte det skulle bli intressant att se om Tingeling skulle växa till sig till normal storlek.

Känns skönt att allt var bra.Får väl göra lägga ner lite extra jobb på att åtminstone sälja två av dem.Fast det tar emot än så länge.//Sylvia

Kittentotts
0

Va skönt att allt gick bra!

Det kan ju bli svårt behålla alla, du hittar säkert några fina hem som du känner dig trygg med.

Cajza
0

Det känns väl bra att allt är gjort och att det gick bra. Visst känns det skönt när veterinären berättar att allt är bra, de är duktiga (ta spruta och chip), bra temperament och jättesöta, då växer man en bra bit. Du hittar säkert bra hem till dem. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

manbukten
0

Håller med om att det är en viktig betygsättning när vet. är nöjd. Så grattis till den känslan, jag brukar också få respons i positiv riktning. För mig betyder det mer än utställning även om det vore roligt även där. När man sedan får positiva reaktioner från köparna känns det ännu bättre. Lycka till

ophelia
0

Ja nu känns det som lite mera dags när jag vet att allt är bra.Får väl annonsera lite i tidningarna också för nätet tycker jag har gett dålig respons.Fundersam

Annkis54
0

#4..ja..det var ju så jag fick göra
men inte var det många som ringde då heller
men det räcker ju med ett rätt samtal per kattunge
min annons satt inne i 4 dagar o jag tror att det blev 5-6 samtal tillsammans
de var sålda tillsammans till den förste köparen som ringde
men om de inte hade varit rätt så är jag inte så säker på att de hade varit sålda nu
så jag anser fortfarande att det är ljummet intresse
hmmmm nu har jag bara 7 katter kvarCool o ingen till salu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se