Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 439 ggr
simzonites
0

Vart håller alla hus =)

Har alla försvunnit in på julsajten Flört har själv bläddrat runt bland de andra ifokussajterna en stund. Men nu ska jag gå och bada katt inför helgens utställning.

/Lotta

Kittentotts
0

Jag är här, men jag har bakat en Toscakaka och nu är snart min pepparkaka klarSkrattande

Dockan
0

KyssVa vi är duktiga idag även jag bakar och ska nu bada Titus för andra gången sen blir sista på fredag.Lena

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Sen reser du till kungsbacka och badar min Lena, gud jag måste ta dem i veckan, men..har sån värk i lederna av kylan att jag är stel i hel kroppen.

billyboy
0

Jag är här o smygläser… Har inte riktigt blivit bra från höstförkylningen ännu, och känner av väderomslagen i kroppen så tröttheten är överhängande och har inte kännt mig speciellt inspirerad att skriva något någonstans… Men det går nog över!
Kram

diana_
0

Jag har börjat min praktik på min gymnasieskola som lärarkandidat i religion =D så det är mkt att göra, idag har jag hela dagen planerat min första lektion jag ska hålla i kristendomen på torsdag, nervööös! så hinner inte sitta så mkt härLedsen…sen var jag och träna på friskis ett tagCool

Trini
0

Jag är här och kollar runt nu, men har inte haft mycket tid på sistone. Imorgon ska jag tenta personbeskattning, det blir en stooor tenta. Jag har pluggat ordentligt, men det är så mycket att hålla isär, så jag hoppas kunna fokusera ordentligt. Sedan 2 dagar ledigt!!! För att nästa vecka och sex veckor framåt praktisera på en ekonomiavdelning, ska bli så kul!!! Men tufft, man är van vid mycket självständigt arbete hemifrån när man pluggar, men nu blir det som att jobba heltid, pust. Får väl dyka in här emellanåt för att rensa hjärnan :)

Måste också checka julsajten och få lite inspiration. 

Ha det bra alla!

diana_
0

Håller med dig trini, är van att vara hemma så mkt med alla böcker och läsa…nu har jag praktik nästan en månad och all kunskap ska nu applicieras. Tkr själv det har vart svårt att komma med högskolenivå till gymnasiet och sänka ner min nivå till elevernas .Det så mkt jag vill berätta,men får plocka bort det onödiga.

Tråkiga är man inte får betalt som lärarkandidat,inte ens en liten symbolisk summa. Men erfarenheten kommer vara mkt värdefull trots detCool

SussiF
0

Jag sitter pa ett Hostel i Prag, det saknas vissa bokstaver, marker jag. Ska hamta min lilla Russkiy toy terrier, Cressida. Kommer hem sent pa torsdagkvall. Det var lite svart att hitta har i Prag, gick runt i en timme for att hitta overnattningsstallet son jag hade bokat !!!

Hoppas alla har det bra dar hemma i kalla norden! om sanningen ska fram sa ar det lika gratrist har som hemma Ledsen dessutom sa blaser det.

simzonites
0

#8 Hoppas resan går bra, va kul med en ny liten valp Skrattande

/Lotta

Lovebuffen
0

Jag har haft väldigt mycket att göra, och har fortfarande, så jag är inte heller här inne så mycket som jag brukar. Går in lite snabbt någon gång, men det är allt.

Men hoppas på att snart kunna vara här inne lite mer igen. Glad

manbukten
0

Här och läser och får aha! #9 Jullänken var rolig det är kul med julpyssel.

Dolleminas
0

Jag är här till och från… #8 Låter mysigt även om det är grått…. (valpen värmer dig nog…) Flört