smycken
jag vet detta är en perser sida men skulle vilja ge lite reklam för min syster dotters hemsida hon gör vackra smycken
och inte alls dyra gå gärna o kolla
bara beställ något fint nu passa på o ge bort i julklapp eller något

Jättefina! Detta är en av mina hobbys, sitter gör smycken
ok
gör du med smycken ?

jaha men bara när jag blir rastlös, sitter ofta gör t dottern med vännerna hennes. Rolig hobby, kom på att jag inte hade pärlor i rött igår hahaha, ja detta av en slump då en granne behövde denna färgen t en kudde hon sydde, så blir införskaffa detta också.
#3 Det skulle vara kul att få se vad du tillverkar! Kan du inte lägga ut några bilder på dina smycken? Vilken underbar "extra" hobby, för jag förstår ju att det är på dina "lediga" stunder som du sitter o pillar med detta!
Vilka jätteläckra smycken hon gör! Hittade flera som tilltalade mig, kul detta med att hon bara gör ett ex - gör ju det hela lite mer "exlusivt" eller vad man nu ska säga
Synd att hon bor i Västerås annars hade jag bokat in henne för en smyckesvisning…
/Lotta
det kan du göra hon skall flytta hem igen hehe hon kommer snart ner hehe
hon kan ha visningen den 23 nov om du är intreserad hon kör igenom kalmar ner då till karlhamn

Jösses va med många fina smycken det fanns 
Jättefina smycken din syster tillverkar miapia! Jag mailade henne om att ha en smyckevisning hemma hos mig. Jag bor ju nära Västerås ca tre mil därifrån mot Eskilstuna.

#4 jag ska lägga ut de jag tillverkar framöver, de jag gjort har som sagt hamnat hos ungdomarna, jag har så lite ro sitta ner nu för tiden
Så det blir när dottern säger mamma kan du göra halsband el örhängen i rosa, korall mmm till helgen då jag ska gå ut
Men jag ska allt ändra mig med allt detta, att måla pyssla mm är ett sätt för mig stilla min oroliga aktiva kropp
Väntar på dottern ska fltta för ta in allt i det rummet, har lite beställningar på barnmöbler som ska målas och toalock
Jag hade hemskt gärna haft en visning hemma av din systerdotter också, älskar detta med hantverk
/ Carina
Jätte fina Mia-Pia !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
ja hon gör underbara smycken

så tveka inte lägg in en bestälning hon gör även efter eget tycke o smak

Jag får väl också göra lite smyckes reklam då kanske som jag anser är en både fin och vettig sak:

Ge bort det fina HOPE-smycket till någon i din familj eller en vän. Halsbandet består av både kedja och hänge och är gjort i 925 Sterling silver. En hematit-pärla är fäst vid låset. Smycket är designat av Karma.
*Varav hälften går direkt till Barncancerfondens verksamhet.
putt

Putt 
putt
Emma var hos mig och hade smyckevisning. Det är jättefina smycken hon tillverkar tycker jag. Att de bara finns i ett ex är ju extra speciellt. Jag köpte bl a ett grönt memoryarmband som matchar en ganska hemsk grön färg som jag gillar.
Jag rekommenderar verkligen ett besök på hennes hemsida.
//Elisabet