Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 579 ggr
krasivis
2007-11-01 09:07
0

GODMORGON!

Godmorgon alla o välkomna in i månaden november!

Här är vädret gråmulet men det är varmt ute. Jag gillar faktiskt november för då kan man mysa inne utan att känna sig skyldig.

Idag ska jag ut på promenad med mina hundar. Igår var jag till sjukgymnasten och fick hjälp med mitt ryggskott och han rekommenderade promenader.

Ha´det bäst alla idag önskar

Elisabet

manbukten
2007-11-01 09:48
0

Godmorgon Här regnar det för fullt. Min blir det inga promenader med hon har fått starr och blivit blind så henne får vi bära ut.Vägrar gå. Hon ska nog få somna in av en ålder av 11 år denna månad. Föörbereder mig mentalt. Det tog mnga år i väntan på denna tjej som varit en fröjd att få äga superfrisk och kärleksfull alltid positiv och glad. Älskar allt och alla men nu talar hon om att hon inte vill mer. Blir andra hunden i år tufft år

krasivis
2007-11-01 09:53
0

Oj, det låter jobbigt! Ja, det är ju det man fasar för och undviker att tänka på. Hoppas att det ordnar sig till det bästa för både hunden och dig!

manbukten
2007-11-01 10:04
0

Ja tack!

Bart
2007-11-01 10:14
0

Så tråkigt med hunden,du vet att det går att operera?om den mår bra för övrigt kanske det vore en lösning?

Kittentotts
2007-11-01 10:22
0

Godmorgon allihop!

Här sitter jag tittar på en viss auktionsajt för hitta saker till mina kissar, och blir överbjuden av några av er på Perser i fokus, ja iallafall har ni samma nicknamnSkrattandeKänner inte jag vill tävla med er härifrån juGeneradSå får väl bli andra sakerFlört

Annars har vi ett ganska så härligt väder i Kungsbacka, vi har precis fått reda på vår stora bil har motorhaveri, så …få se hur länge jag sitter utan bil, funderar på skaffa en mopedSkrattandeJa jag får aldrig ha en bil ifred, nu krigar gubben o tösen om min bil, och jag tar färdtjänsten som pojken har då han är hemmaFundersam

#1 jag lider med dig, vi kommer hamna i detta beslut troligen inom en snar framtid på vår kille med, just nu har vi veterinären som ringer oss varje vecka för höra hur allt gårLedsen

Ha en bra dag allihop!

manbukten
2007-11-01 14:29
0

#5 Tack Det är otroligt svårt att se dessa förändringar på sin älskade små. Lycka till du med.