Maskot söker nytt hem!
nytt hem sökes åt en söt exotic kille på 1år.Han gillar gå strosa på gräset, vi tror han skulle må bra av vara en sällskapskille.Maskot är nu Kastrerad, spolad i näsgångar, vaccinerad, besiktad mmmm www.kittentotts.se
Vilken vacker katt hade jag plats tid pengar så hade han fått flytta hem till oss,en underbart söt kisse.Lycka till med honom.Lena
Hälsningar LENA

Ja han är så vacker att min gubbe kärat ner sig, då är man mkt fin som katt :) Men jag tror att denna pojken skulle må bra av bo hos någon som kastrat i lugn o ro. Han är idag fertil ocj ganska mager, men detta kan bero på han alltid bott i en stressig miljö med hundar o annat.

Maskot är nu kastrerad, opererad i näsa, vaccinerad,veterinärbesiktad, egentligen skulle han flyttat men vännerna som kom fastnade även för vår Merlin som nu får flytta dit istället. Så finns det någon som kan tänkas ta emot en lekfull kille så finnas han kvar, han gillar alla katter och hundar

Skulle så gärna men nu är det stopp med kissar i ett par år. Men har en undran, tittade på din fina sida och har för mig att du haft vita katter, har jag fel eller har du inte dem ute på sidan?

Jag har inga vita längre! mia flyttade för ett tag sen pga hon råkade få en infektion efter rivskada i ett öga, veterinärerna opererade henne i ögat, men hon blev inte frisk, eftersom ingen vet om detta förs vidare via henne till ungarna hon får, och om hon kan smitta mina småttingar jag får i huset, så fick hon flytta till en bekant i Göteborg. Bella som är hennes syster bor hos MiaPia då vi inte kom riktigt överens. Det är inte alltid det stämmer i katteriet mellan individerna.Alla de katter jag har finns på min sida.
Jag hoppas en dag jag hittar min vita hona igen, jag vet att MiaPia trivs med bella, och hon med MiaPia

Så tråkigt med ögat. Hittade min Rut genom dig faktiskt för drygt ett år sedan då jag sökte en perser. Du hade bebisar ute på din sida men alla var tingade så fick tips från dig om en vit i Trollhättan. Henne är jag glad att jag har trots hon är lite egen, hehe. Inte var jag från början ute efter just en vit katt men fastnade för en liten vit du hade på din sida och den vägen gick det.

Va roligt att du hittade Rut genom mig
Ja alla katter har sitt eget lilla sätt, Mia va mkt speciell min vita persertös, en prinsessa så ljuvlig, den damen visst vad hon ville, saknar henne så, men jag vågade inte behålla eftersom det va så med henne. Bella hade kört slut på mig med alla löp genom p-piller, jag vet inte vad som hände, men hon och Mia slogs trots de va systrar väldigt mkt sista tiden hos mig, det va Bella som klappade till mia. Bella mådde inte bra tror jag i vårt katteri, men hos MiaPia verkar hon trivas kanonbra. Hon löper tydligen inte heller genom p-pillerna längre, men jag märkte ju detta blev bättre här med mot slutet. Känns bra hon trivs där hos MiaPia, men jag saknar mina vita flickor det gör jag allt.
japp bella lever som en prinssesa här och hon är underbar och hon fungera med alla mina katter
så till våren gott folk kommer jag ha vita bäbisar hehe
jag lovar dig carina bella är underbar
hon tyr sig till min snart 11 åriga grabb pontus
och nu har han varit hos sin pappa rätt mycket under hans semester så tro det eller ej bella ligger i mammas säng nu men vid fötterna för uppe
på höger sida på kudden ligger ingen mindre än min lilla lilla hanne diabllloo och på vänster sida om min ligger gucci hehe
o fanny lilla ligger bakom rumpan på min o lisa ligger vid min mage haha ni skall bara se vilken circus det är på kvällen när alla
skall lägga sig till ro
kan bli lite varmt men va tusan då flyttar jag väl till soffan i stället
vill bara säja Bella löper inte igenom sina p piller och jag tro hon trivs rätt bra nu här
så ni kommer få se underbar bäbbar till våren längtar
bara hoppas diablo vet va han skall lägga det då med ju för kust nu ligger det på ryggen haha

Känns så skönt höra allt blivit så bra, och jag ser framemot se dessa vita småttingar som kommer.Tack för du gett henne ett kärleksfullt hem.
det gör jag så himmla gärna carina bella är min prinssesa skall du veta
och du vet själv hur länge jag tiggde o bad dig om en vit exotic hona
o jag fick en underbar kelgris

#8. haha, kul läggdagsprocedur.

Nu har jag lagt in nya bilder på vår Maskot pojke som söker nytt hem :)))

Nu var det ett tag sedan men vad hände med Maskot, en sån sötnos.

Maskot flyttade till Halmstad och bor ihop med en persertjej. Det har gått kanonbra, han trivs och har efter många om o men även accepterats av tjejen som först tyckte han va lite väl påflugen i att vilja leka
Vi har fått regelbunden information och berättelser så detta känns underbart.
Innan han flyttade fick han kastreras. Och då Maskot va liten så vågade jag inte sälja honom pga nosen som jag tyckte va för trång, så han bodde nära oss hos johnnys dotter som inte kunde ha honom kvar. Vi lät vår veterinär vidga näsan när han ändå va sövd och kastrerades, spolade näsgångar ifall där låg skit då han lät tät, men där fanns inget, alla prover mm va bra, så vi kände oss trygga att låta honom få ett hem. Nu mår han så bra, och näsan blev såååå fin!

Kul att höra, bilden tilltalade mig direkt och jag ville så gärna haft honom men har två fröknar och den äldre av dem, Rut hade aldrig gått med på det, hehe. Men tack för svaret. Alltid kul att höra hur det gått då dessa sötnosar söker hem.

Ja tyvärr så har vi varit mitt upp i en flytt hit, så jag har liksom inte haft en tanke på uppdatera, så Tack för du påminde mig
Det är en busig härlig kille som nu fått sitt hem, vi älskar honom då han är så framåt och älskar alla.