Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 370 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Söndag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här vaknar man av en Kajsa som står nedan trappen och gnyr, hon tycker matte ska gå upp samma tid varje morgonSkrattande

Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske ta oss ut lite, igår hade vi ingen bil för den tog dottern som va tränare på tävling hela dagen. Vår andra bil är det fel på så den nu är skrot, så får se i veckan om vi finner en ny.

Hoppas allihop får en härlig Söndag! 

manbukten
0

Godmorgon Vet ej vad som händer med kattvärlden och dess köpare. Men kravet från sällskapsköpare börjar bli att de ska vara kastrerade vid köp av billig katt. Ska de bli så kommer vi att få betala massor för att inte försörja dem hela livet. Fick kommentaren i går tror jag dånar. Det har gått för långt det finns uppenbarligen förmycket katter. Ska nog ta en pause.

krasivis
0

Godmorgon!

Idag har vi sovit länge. Min man släppte ut hundarna och matade dem vid ca 07.30. De tycker också att vi ska stiga upp den tid som vi brukar.

Här är det rosa sken ifrån himlen idag, det ser vackert ut men är lite konstigt.

//Elisabet

Cajza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon "söderifrån"

Lite dimma, vindstilla och +8 grader, så ser det ut här. Jag är fortfarande hes (försöker vara tyst) och hostar en del. Vi ska bada katter idag, städa lite och till sist ska jag koka rotmos till middag.

Måste visa er ett kort på lite syskonkärlek.

Trevlig söndag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

englagirl
0

God förmiddag allesammans,

Gråmulen himmel i Sandviken och det känns i HELA kroppen.

Har varit vaken sen kl 06,00 då mitt barnbarn Engla har sovit här. Vaknade med en värk i kroppen som jag ALDRIG haft (tror jag) måste bero på vädret, får knappt ut armarna och benen och ryggen värker överallt…..usch vad jag gnäller *fniss*

På "göralistan" idag står bada katter, och det måste göras för jag ska kastrera 4 kattungar i veckan innan dom säljs och då vill jag att dom ska vara fina.Hur det går……ja ni kanske får se resultat sen om jag orkar fota dom :-)

Ha en fortsatt trevlig söndag.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Kittentotts
0

#1 Va det småttingar de sa de ville ha kastrerat? Annars så större vuxna brukar jag kastrera innan omplacering. Ja kraven märks säkert, jag har inte haft smått förrän nu igen i huset, va ett tag sen sist, så jag har inte lagt märke t detta med att de är svårsålda tex. Kanske bor jag i rätt del av sverige, jag har många köpare fr skånetrakten.

diana_
0

Godmorgon!

Här är det soligt också =). Har nu höstlov en vecka..så skönt efter min hemska prov i fredags. Städat idag,damsugit och annat. Sker inte så mkt idag,ska  träna kibox sen med en vän..så skönt få ut all energi/frustationer…

Ha en jätte fin dag allihoppa

kramisar

Dii

manbukten
0

#5 nej inte småttingar utan pkd fri chippad och vacc osv ung hane.Visst kan vi ra det själva om vi vill med blev ett något udda krav. Till sällskapspris

Annkis54
0

#7…alla säger samma..utav nån anledning så är det jättesvårt att sälja nu…
o de flesta går ner i pris..så det är verkligen köparens marknad..
OM man inte vill ha nåt specifikt..för då är det lika svårt som vanligt
här i Trollhättan har det varit en regnig o blåsig dag…brrrr

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

manbukten
0

#8 Ja jag vet sorgligt. Vädret låter inget vidare men det är höst