Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 398 ggr
ophelia
0

Paket från RoyalC

Idag kom det kattunge paketet.

Så trevligt det blir att få överlämna en fin väska med massor av trevligt innehåll till kattungeköpare.

RC har verkligen ansträngt sig denna gången.Har väl med deras jubileum att göra men ändå.Som köpare tror jag man blir glad.Sedan så fyller jag ju på med lite annat också.Men det känns bra tycker jag att ha det trevligt förpackat.Skrattande

Tessan73
0

Ja jag fick oxå jättefina paket denna gång, till o med fleecefiltar till varje kattunge.Sen fick jag en påse babykitten och en påse kitten att skicka med varje kattunge, har jag aldrig fått förr. Jättekul.

ophelia
0

Ja jag håller med var riktigt roligt att få packa upp.Skrattande

blackangel
0

hur får man dessa paket, frågar en dum enGenerad

Tessan73
0

Man måste vara med i royal breeding club. Man måste ha ett stamnamn så man kan skicka med en kopia på det, då får man ett klubb kort, där du får 20% på royals mat när du handlar + att du kan beställa dessa kattungepaket gratis när du får kullar. Kortet är gratis att skaffa.

ophelia
0

Inte är du dum inteSkrattande  Man går in på www.royalcanin.se och anmäler sig till breeder clubben då blir man medlem och får rabatter och kattunge paket.

Man ska ha stamnamn sedan anmäler man sig det bara att tuta och köraGlad

Kittentotts
0

fick ju också detta paketet häromdagen. Läste även i klubbtidningen att de skulle ändra i sina paket, så det är därför de ansträngt sigSkrattandeMkt trevligt iallafall, filtarna va mkt fina!

blackangel
0

Okey då vet jag, har ju då inget stamnamn men skall tala om detta före syster

SussiF
0

Ja, nog var dom här nya paketen både snyggare och bättre än tidigare :-) Jag har alltid beställt kattungepaket till kullarna och alla som har köpt kattunge härifrån har uppskattat gåvan.

Kittentotts
0

Ja jag kom ihåg mitt paket då jag köpte första katten, va jättekul plocka upp alltRäcka ut tungan

blackangel
0

nu känner jag mig jättedum, när min syster inte fick något då hon köpte lilla ArwenLedsen

Kittentotts
0

#10 Men om du inget stamnamn har så kan du ju inga kattungepaket få ändå, alla ger ju inte detta heller, så varför känna sig dum för inte gett detta?

blackangel
0

nej iockförsig det kunde jag ju inte få…men om jag bestämmer mej för avel nångång skall jag oxå ge såna:)