GODMORGON FREDAG
Godmorgon från "södern"
Sista arbetsdagen denna veckan, jätteskönt. Jag har dragit på mig en virus (tror jag), jag är hes, kan knappt få fram ett ljud och hostar.Så en lugn och tyst helg väntar.
Kollade precis ut det är mörkt men vi har +10 grader och vindstilla.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon! Här är kolsvart fortfarnde också, känns i luften det är frost ute.
Idag ska jag få besök utav min väninna Maria som föder upp en annan ras och som bor i samma stad som mig, vi träffas inte så ofta längre, är så mkt runt oss med barn o djur, men idag ska vi ha en mysig frukost ihop.
Önskar också er alla en Riktigt Trevlig Helg! Och så hoppas jag du kryar på dig Karin.
/ Carina
Här är det gråmulet, men säkert 6 grader varmt. Det är konstigt hur vädret blivit…Idag ska jag läsa igenom en massa litteratur till min hemtenta om språkinlärning. Passar bra i det här vädret. Ha det gott därute i stugorna och trevlig helg. // Malin

Här i Piteå är det grått och kallt idag…+2grader.
Däremot i natt hade himlen skådespel! Det var ett enormt norrsken, som lyste upp hela himlen i grönt + att fullmånen lyste mkt starkt och gav kraftiga skuggor från skenet.
Gomorron!!
#3 vi hade ett litet norrsken för nån vecka sen men för det mesta är de bara creme och svagt rosafärgade (vi bor väl för långt ner för att få se de riktigt vackra…. Ska packa och förbreda för min helg i Sundsvall utan ungar, katter och gubben…

#4 Kan nog hända att du bor för långt söderut! Här var det nu sprakande grönt och rörde sig snabbt över himlen och ändrade form helatiden. Det normala här är att det är grönt…men inte ofta det är så mkt som i gårkväll!
Ha en trevlig helg!
Hej på er!
Här är det gråmulet, dimmigt och runt nollan. Det var -1 grad då jag skjutsade saga till dagis så det var att ta det lungt efter vägen, det kunde ju vara bilxthalka………
Annars så är det väl jämna plågor med värk överallt och massor som skulle behöva göras :-( Tänk om man kunde få åtminstone EN dag utan värk……… Men nu är det som det är så man får försöka klara sig ändå.
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Kram på er
/Sussi

God morgon eller vad det är just nu ,kanske förmiddag .fniss fniss.
Här i stjärnhov är det grått å disigt å i hemmet är allt upp å ner
Grejjor flyttas hit å dit utan någon bestämd form eller plats.
Igår blev iallafall badrummet klart ,så nu måste vi ut med allt från vardags rummet så dom kan slipa å lacka golvet ,sen ska det vara klart hoppas jag .Så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer uta får väll försöka få i hoppp rummet då
Hej på er för en stund
britt- marie

God förmiddag från Sandviken oxå.
Solen skiner från en klarblå himmel och det ser fantastiskt ut från fönstren….som skulle behöva tvättas och gardiner skulle behöva bytas och framförallt sy dom först.
Det enda som blev gjort var köksluckorna som nu är utbytta, snickarn var här i 2 dagar sen var det klart.
Har ju haft en sem vecka o allt skulle fixas….var det tänkt, men jobbet kallar och jag har mer eller mindre varit där varje dag hmmmmm får väl hinna med allt nästa vecka då :-) tur att jag tog 2 veckor på än gång.
Idag ska jag åka in till Gävle och låna en BMW 120 i, fick för mig i veckan att jag skulle byta en av bilarna på trafikskolan och fastnade då för BMW, det ska bli skoj.
Ha en UNDERBAR helg allihopa
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~