Min utställningshelg :)!!
Igår (lör) åkte jag 03.20 hemifrån (!) för att åka på FHK utställning i Varberg.
Av olika anledningar fanns det bara 3 domare på plats och pga olika händelser ombads alla att ha överseende och tålamod. Varje domare hade ca 70 katter var! Trots detta tyckte jag utställningen fungerade jätte bra och flöt på mycket bättre än vi först trodde…
Jag ställde endast lördag och hade med mig Halkatlas Pearl of Passion-Pärlan i seniorklass och Summerwind's Moment of Magic-Emil i öppen kastrat klass.
Emil tog sitt 2a CAP. Han var uppe på både BIG (gick bland de 4 sista av 18 st) och var uppe till nominering och fick jätte fin bedömning.
Pärlan blev S1, Nominerad (DB) och Bästa senior hona LH! Jag är jätte nöjd med hennes resultat. Det var riktigt tuff konkurrens och hon slog 3 andra riktigt snygga honor!
GRATTIS
Grattis grattis vad kul !!!
Hm..vad duktig du är som går ut ock skriver det så fint..hahha jag årkar inte så mitt står på lilla Gloria hahaha för hon Eva hade en riktig fart idag…du får gå in och läsa Eva ..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis Marita!! Då fick ju du också en Bästa titel
! Jätte skoj!
Grattis!!!

Grattis va roligt för dig Eva
Grattis !

grattis till resultaten
grattis till din fina helg
o jättefina kort

Hej
´Grattis till fint resultat.MVH Angelica
GRATTIS till dina katters fina resultat!!!
men vad vad kul grattis!!
Grattis!
/Lotta

Grattis Eva till dina framgångar på utställningen i lördags.
Jag håller med dig om att Hallandskatten , domare och medhjälpare gjorde ett jättebra jobb !!!!
Lena W
Betty Back`s Exotics

Grattis !!!!
Grattis Eva! Dina katter var lika vackra och välpreppade som vanligt!

JÄTTEGRATTIS!!
Vackra katter du har!! 
Grattis!! WoW vilken härlig Pärlan, vilken lång o fin päls!
Tack allihopa
!

grattis men du såg gladare ut en katten fniss