Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 276 ggr
simzonites
0

God morgon onsdag!

Lite mulet höstväder i Kalmar idag.

Hela dagen känns "mulen" eftersom jag ska till tandläkaren nu på förmiddagen….Ska påbörja ditsättandet av en krona på en kindtand, ska sitta i tandläkarstolen i 1½ timme, suck, va jobbigt, sen blir det en gång till om en månad och dessutom så kommer hela kalaser kosta minst 6000kr - det är ju en hel katt ju Flört eller nån ny möbel, en liten semester, ja i vilket fall som kunde man ha roligare för de pengarna, eller hur?
Tänk på mig i dag när jag sitter där och plågas är ni snälla?

/Lotta

/Lotta

Dolleminas
0

#0 Jag håller tummarna för dig!!!

Själv ska jag strax fara till stan i en massa ärenden (brukar samla lite på hög, när jag "likaväl" ska fara…

Ha en trevlig dag alla!!!

SussiF
0

Hej

Usch för tandläkare, inte för att jag har tandläkarskräck men jag får så ont i "gångjärnen" då jag ska sitta och gapa länge. Hoppas det går bra för dig !

Här i Svanå var det lite dimma i morse och någon minusgrad. Nu har dimman lättat och det har blivit lite mindre kallt, ser ut att kunna bli en fin dag.

AnnaKarin
0

God förmiddag. Här låg frosten tjock på marken imorse men nu skiner solen och det är en vacker höstdag. Lite disk och plock och en hundpromenad står på schemat.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kittentotts
0

Ja finns bättre/roligare ställen lägga pengar på en dettaFot i munnnen

God eftermiddag !

Vi kom precis hem fr Veterinären med vår vovve Kalle, de ringde efter att ha fått svar på en del prover som va tveksamma, nu väntar vi på resten av proverna. Nu har han snart gått igenom hela kroppen, ultraljud idag också, nu ska de kolla om han prodducerar eget kortisom därav hans utslagFundersam

Sen ska ha troligen tillbringa en heldag för gås igenom med prover som tas vid olika tillfällen över en hel dag mellan 8-16, ja det är allt tur det finns försäkringar, och att man höjde upp dem dessutom för några årsen i högsta belopp gällande veterinärvård. Men vi har lovat oss inte gå med på vad som helst som strålning el annat han kan må mer dåligt utav för sen bara ha 1-2år kvar leva.

Lovebuffen
0

Här hålls tummar och tår för dig!!! Du, oftast är det värst INNAN man ska till tandläkaren, och väl där så brukar det gå rätt bra iaf.

STYRKEKRAM till dig!

Liljekatten
0

Usch, jag lider med dej Lotta. Gillar INTE att gå till tandläkaren. Hoppas att allt gick bra i alla fall.

simzonites
0

Tandläkar besöket är avklarat för den här gången men idag var det jobbig, blev illamående och "svimfärdig" av alla grejor i munnen och alla lukter men som tur var har jag en jättebra och förstående tandläkare och tandsköterska. Det hela lugnade sig lite då vi pratade om katt istället Skrattande Kan meddela att "bebben" i magen sparkade hej vilt varje gång de körde igång borren så det var nog inget roligt ljud att lyssna på…

/Lotta