Zelda tjock och fin
Åh vad jag önskar att jag kunde gått på utställning med Zelda nu, jag tycker att hon har blivit så glansig o fin i pälsen. Kan det ha med dräktigheten att göra? Det sägs ju att vi människor blir extra vackra när vi blivit gravida. Titta på hennes svans, visst ser den glansig ut?
Hon har fått en riktigt stor härlig kulmage nu. Hon känns jättetung, men ändå är det ju dryga månaden kvar innan beräknad ankomst.
Hon är fin :-)
Hoppas på många fina bilder då kissungarna kommer!
/Sussi

Vissa av oss kvinnor blir ju vackra då vi är gravida
Så va det nog med ig då jag väntade första, alla sa gud så vacker hon är nu med den magen blabla, jag som bara va 19år fattade inget, vacker som gravis o tjock, nog för jag va stolt, men vacker
Kan ju säga det inte va lika mkt kommentarer då jag väntade lillekillen, jag las in full med vaten i både fötter o annat
Visst är hon vacker din flicka, lyser som en sol, och pälsen gländer ritkigt, och va svart hon är. Hon är nog mkt längtanfull efter sina småttingar, lycka Till med dräktigheten!

Jättevacker är hon!!
Åh, tack :)
Jag har lite lika dana erfarenheter som du ang egna graviditeter. Var mkt vacker första gången, men sedan andra gången, blev gravid bara 10 månader efter att första hade ploppat ut och man hade inte helt återställt sin kropp, då vart det bara plufs, plufs på en gång :) Ja, jag kommer nog bomba med bilder på min första kull, jag längtar sååå, och säkert Zelda också. Men jag tror att hon just nu bara njuter av sin graviditet. Hon är ju mitt i och det är ju då det brukar vara som bäst :) Hon är så harmonisk och fin. Fast det har hon ju alltid varit, men nu har hon liksom ett extra lugn över sig. Hon har blivit lite allvarligare, hon är ju också en ung mamma, eller blir, bara dryga året :)
Själv var jag 20 när min Anton kom.

skicka massor av bilder gud så vacker mamman e
Tack! Visst är hon vacker. Hon är så där underbart feminin i ansiktet och har ett jätteöppet uttryck. Ser så näpen ut. Det är även hon i avataren, fast där blev ögonen så ljusa, det är de inte i verkligheten.
ja hon är en finer pudding.. Och klart att man är vacker när man är gravid..om inte jag minns helt fel så såg jag ut som en valross..
hahahahaha nhää skämt å sido hon är en riktig snygging
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jätte vacker hona! Härligt yvig och glänsande svans
Lycka till med kommande förlossning och kattbebisar!
jättefin ser hon ut
o jag måste säga…ATT DET FINNS INGET VACKRARE ÄN EN GRAVID KVINNA…oavsett ålder o storlek..
Tack för alla fina ord om min katt :)