God morgon
God morgon allihopa från ett gråmulet stjärnhov
Hoppas vädret är bättre någon annanstans
Målaren har precis kommit
Hoppas att dom blir klara i morron så man kan andvända bad rummet snart
Gomorron! Gråmulet och dimma här… kan bli fint likaväl som det kan sätta igång att regna… Här blir det städning och lite telefonarbete idag…
Ha en bra dag allihop!!!

Hejsan! Mulet och fortfarande rester av tjockdimman som var i går e.m.
Jag var med pojken på hockeycup hela dagen igår i Älvsbyn. Dimmigt som attan på vägen dit….men vägen hem igen var hemsk!!! Gick endast att se knappt 2 vagsträck framför bilen. Så resan hem gick mkt sakta. Dock var det de som körde som galningar i allafall…och en bil hade kört av vägen in i en stolpe och en annan hade krocka in i en stor älg!!! En av de större älgarna jag sett. Älgen dog tydligen ögonblickligen enl. tidningen. Och de två männen i bilen klarade sig med lindrig omplåstring.
Och jag har börjat läääääängta enormt efter min "lilla hemlighet" nu

God morgon från Sandviken oxå,.
Här är det oxå gråmulet och trist men vad gör det då man precis inlett en 2 veckors SEMESTER!!!!!! ÄNTLIGEN.
Vad jag ska göra…..jaaaa listan kan göras hur lång som helst men jag ska hinna med att putsa förnster och sy/byta gardiner i min femrummare,köpa nya möbler till vardagsrummet och kasta det andra,städa skåp + garderober och slänga gamla kläder, byta ut köksluckorna,bada ALLA katter+kattungar,titta på nya och större lokaler till trafikskolan,hinna med att träffa vänner :-)
jaaaaaaaaaaa det var lite härifrån,hoppas att ni alla får en UNDERBAR dag
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godmorgon allihop. Här blir det en vilodag. Liten bebbe ligger och jäser men så blir det med alla tuttar för sig själv.
#2 du brukar väl inte ha hemligheter eller… hm jag får en magkänsla av vad det kan vara men jag får nog pm:a dig om det…
Hoppas bilisterna snart börjar lära sig hastigheter och känsla när de kör bil… de som du berättar om hade verkligen TUR.

God morgon från Viskafors !
Idag har min lilla Prins tagit sin första titt på vår altan..det var lite mysigt det..fniss..
# 6 hm..vad kan det vara för hemlighet tro?!?

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#7 Tur han är så välpälsad
i detta gråruggväder…

Men ska inte avslöja något ännu