Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 533 ggr
amarula
2007-10-22 10:53
0

God morgon

God morgon allihopa från ett gråmulet stjärnhov

Hoppas vädret är bättre någon annanstans 

Målaren har precis kommit

Hoppas att dom blir klara i morron så man kan andvända bad rummet snart

Dolleminas
2007-10-22 11:02
0

Gomorron! Gråmulet och dimma här… kan bli fint likaväl som det kan sätta igång att regna… Här blir det städning och lite telefonarbete idag…

Ha en bra dag allihop!!!

Bullan
2007-10-22 11:08
0

Hejsan! Mulet och fortfarande rester av tjockdimman som var i går e.m.

Jag var med pojken på hockeycup hela dagen igår i Älvsbyn. Dimmigt som attan på vägen dit….men vägen hem igen var hemsk!!! Gick endast att se knappt 2 vagsträck framför bilen. Så resan hem gick mkt sakta. Dock var det de som körde som galningar i allafall…och en bil hade kört av vägen in i en stolpe och en annan hade krocka in i en stor älg!!! En av de större älgarna jag sett. Älgen dog tydligen ögonblickligen enl. tidningen. Och de två männen i bilen klarade sig med lindrig omplåstring.

Och jag har börjat läääääängta enormt efter min "lilla hemlighet" nuHemlis

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

englagirl
2007-10-22 11:24
0

God morgon från Sandviken oxå,.

Här är det oxå gråmulet och trist men vad gör det då man precis inlett en 2 veckors SEMESTER!!!!!! ÄNTLIGEN.

Vad jag ska göra…..jaaaa listan kan göras hur lång som helst men jag ska hinna med att putsa förnster och sy/byta gardiner i min femrummare,köpa nya möbler till vardagsrummet och kasta det andra,städa skåp + garderober och slänga gamla kläder, byta ut köksluckorna,bada ALLA katter+kattungar,titta på nya och större lokaler till trafikskolan,hinna med att träffa vänner :-)

jaaaaaaaaaaa det var lite härifrån,hoppas att ni alla får en UNDERBAR dag

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

manbukten
2007-10-22 11:30
0

Godmorgon allihop. Här blir det en vilodag. Liten bebbe ligger och jäser men så blir det med alla tuttar för sig själv.

Dolleminas
2007-10-22 11:41
0

#2 du brukar väl inte ha hemligheter eller… hm jag får en magkänsla av vad det kan vara men jag får nog pm:a dig om det…

Hoppas bilisterna snart börjar lära sig hastigheter och känsla när de kör bil… de som du berättar om hade verkligen TUR.

Bullan
2007-10-22 11:58
0

#5 Hihi…den som väntar, väntar alldeles för lääänge!OskyldigMen ska inte avslöja något ännuCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
2007-10-22 12:29
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon från Viskafors !

Idag har min lilla Prins tagit sin första titt på vår altan..det var lite mysigt det..fniss..

# 6 hm..vad kan det vara för hemlighet tro?!?

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dolleminas
2007-10-22 12:50
0

#7 Tur han är så välpälsad Flört i detta gråruggväder…

Bullan
2007-10-22 13:15
0

Åhhh…vilken fin kille…å vilken ögonfärg!!!!Förvånad