Perser iFokus

Perser

Etikett18-medlemspresentationer
Läst 622 ggr
Liljekatten
0

Uppdaterad hemsida!

Nu är äntligen vår hemsida uppdaterad och man kan se att vi föder upp sia/osh/sys i stället för exotic. Vi har ju givetvis kvar våra exoter, men de är kastrater numera.

Välkomna in och glutta lite!

Banner - Liljekattens Exotic

Marita-L
0

Den var precis lika fin som vanligt Glad lite många Siameser bara fniss… så söta så..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ophelia
0

Guuud så fin den är.Kan man göra så fina sidor på freewebs.

Nu är jag nog liiiiite avisGenerad

Liljekatten
0

#1 Man kan inte ha för många siameser. De är helt underbara!

#2 Jag har inte gjort hemsidan själv utan det är en kompis till mej som är webdesigner. Hon är jätteduktig. Kul att ni gillar vår sida.

Annkis54
0

Jörgen ser verkligen ut att trivas med livet hehe

_Eftersom våra exoter är kastrater blir det bara SIA/OSH/SYS som vi kommer föda upp framöver. Men man vet aldrig……
_jag håller dig vid dessa orden…en gång exoticuppfödare..alltid exoticuppfödare…
skojar bara
tur är väl att vi är olika
jag klappade faktiskt på Åsa´s rex på vår uställning..o det var en fantastiskt mjuk katt. Man tror ofta när man har känt en perser att man har känt det mjukaste..men så är det faktiskt inte
men temperamentet..det är det som jag vill ha
väck mig på fredag…nästa fredag helst hehe
jättefin sida

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

det här är enligt mig typiskt för siameser

Liljetassens Disneykull
en "ormgrop" man ser inte var den ene börjar o den andre slutar hehe
liiite mysigt är det alltHemlis

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Liljekatten
0

#4 "Väck mej på fredag" stämmer inte riktigt på siameser, nej, men de är inte så vilda som jag trodde innan. Jag gillar att de ska vara med och kolla allt man gör och att de ska vara i knät så fort man sätter sig. Man har alltid någon att prata med nuförtiden också. Dessutom är man alltid sysselsatt med att leta efter saker som de har försnillat…he he. Jag tycker så otroligt mycket om exoterna också och tror inte att vi nånsin kommer att vara exot-lösa. Nån gång måste jag nog ha en liten "Mirra-katt" igen. Lena, kan jag beställa en till 2018?Cool

Summerwinds
0

Vilken snygg bild på SYS'en!

Kommer ni till Varberg i helgen? Så jag kan fortsätta öva och vänja mig lite mer vid dessa tjusiga skapelser Räcka ut tungan.

Liljekatten
0

Tack! Jo, vi kommer till Varberg. Ska ställa båda dagarna. Inte svårt att vänja sig alls. Svårare att vänja sig av med dem, hi hi. Kul att du kommer också, vi syns då.

manbukten
0

Snygg hemsida

Bettyback
0

#6  Välkommen 2009, Lotta. Kanske Saga och Smokey kan ordna en liten "Mirra" då. Förutsättningar finns ju, eller hur ?

Er hemsida är jättefin !!!

Lena W

Betty Back`s Exotics