Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 524 ggr
KungBores
0

Godmorgon Söndag!

Godmorgon på er alla. Idag är jag uppe med tuppen och orsaken är självklart dag två på seminariumet här i Göteborg. Ser fram mot en spännande dag. Termometern står nu på strax under 6 grader. Hoppas alla får den bra dag. /Ingela

Kittentotts
0

Godmorgon! Själv har jag varit på en skön morgonpromenad med 2 stolliga hundar. Det är så tyst o lugnt på morgonen, älskar dessa helgmornar.

Idag ska vi åka till ikea och inhandla lite lampor o annat som måste till i nya huset.

Hoppas alla får en bra dag!/ Carina

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vardag eller helg…. Min dotter Saga kör upp mig ur sängen vid sex-halvsjutiden både lördag och söndag men hon är svår att få upp vid halvsju-sju på vardagrna då hon ska till dagis!! Är det någon som kan förklara det? Det skulle vara underbart att få sovmorgon !!

Här är det ca. 4 plusgrader och duggregn, det är lite deprimerande…… Saga och hennes dockdottter är på vag till fest och ska dansa. Hon verkar trivas med livet :-))

Kram på er allihopa !

/Sussi

(Bilden är från Warsawa där vi var i somras. Saga trillade och slog i en bordskant, därav blåögat.)

billyboy
0

sicken sötnos Saga är då med blåöga o allt… Har nog bilder på någon eller ett par av mina barn också… :)

Tror nog sovmorgnarna kommer med tiden, även för din Saga..

Godmorgon alla!!! Här är det bättre o bättre.. har ju dragits med en förkylning denna vecka. Är fortfarande förkyld o det har som hamnat i luftrören, men nu har jag fått hostmedicin av maken som fick nog av hostandet o helt sonika gick iväg o köpte igår och det fungerar så jag mår bättre… :)

Höstkyla har vi…

kram

Junia