Godmorgon Lördag:D

Godmorgon från södern
Här har varit kallt i natt frost på bilfönstrena..Men det är ju så det blir i Oktober.Men nu tittar solen fram så det blir kanske en fin dag trots allt.
Även jag vill önska alla som ställer ut idag Lycka Till
//Sylvia

Här i Stjärnhov har det också varit frost inatt men nu lyser solen så glatt

Hej på er, här på Guldheden i Göteborg är det 8 plusgrader och klockan är snart 11 denna lördagsförmiddag. Tror det blir en fin dag. Ska inleda den med frukost nere i Linnéstan på milk and eggs. Ett frukostfik inrett efter Amerikanskt femtiotal. Så det blir en god men rätt osund frukost i amerikansk anda. Efter det promenerar vi vidare till bondens marknad i Haga. Det är idag sista helgen de står där och säljer så det är dags att bunkra upp med honung från våra lokala biodlare. Ha en bra dag allihop.

God efetrmiddag!
Jag har precis målat klart i mitt kök som jag började med igår.
Annars är vädret ostadigt här, ingen sol idag. Vi har fått skrapa rutor hela veckan lång, så det är mkt kallt för min del, måste köpa en jacka som e´varm
Önskar alla utställare och er alla en skön helg!
#4 Här regnar det , vette rackarn vad man föredrar men snö är inte lika blött ute… Här ligger katterna på elementet och bara myser…
God dag på er!
Här i Mälardalen är det fortfarande ganska hyfsat väder, lite kallt men ingen snö ännu!
På förmiddagen var jag på agilitykurs med min lilla tik som är två år. Hon tycker att det är jätteroligt att jobba med både huvud o kropp. Hennes matte tycker likadant.

Godkväll får väl jag skriva :) Har varit hemma ett tag efter en otroligt intressant dag på seminariumet här i Göteborg. De korta stunder som jag var ute så var vädret en härlig höstdag. Ser fram emot morgondagens program på seminariumet.

#9 Va det mkt engelska Ingela?

Föredragen av Susan Little och Lorraine Shelton är på engelska. Totalt idag var det 3 timmar. Men båda pratar lätt engelska så det går att hänga med utan problem. Dessutom har vi fått ett kompendium där det viktigaste står med. Visserligen på engelska men uppfattar man inte allt så kan man nog hitta en del där.
Godmorgon!
Igår hade vi en underbar "familjedag" i stan. Såg filmen "Råttatouille" och åt på restaurang. Strosade omkring i det fina vädret. Tur vi var iväg igår, för idag småregnar det, är 6 plusgrader, men känns rått och kallt.
Jag säger också lycka till, ni som är på utställning. Längtar tills jag kan gå nästa gång, men nu blir det förhoppningsvis bebbar istället :)
#8 Kul med agilitykurs! Jag gick på två kurser med min borderterrier för många år sedan. Det var toppen! Vi körde både lydnad och agility, men tävlade bara i lydnad. Kanon också att få motion själv på en gång.
I eftermiddag ska vi på födelsedagskalas hos syrran. Hennes kille fyller år och så har sonen gymnastik.
Ha en bra dag alla!
Äsch, skrev på fel inlägg, skulle varit på Godmorgon Söndag! förstås… jaja..