Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 588 ggr
LindaKarlstrom
2007-10-17 17:41
0

Kattfotograf

Jag håller just nu på att bygga om ett rum hemma till studio så att jag ska kunna fotografera det underbaraste djuret som finns, nämligen katter.

Jag är en hobbyfotograf på 16 år som har fotograferat studio någon månad.
Jag bor i Norrbotten, Älvsbyn och kan fotografera din katt mot 300 kr. Då ingår även tre framkallade foton i storleken 13x18 cm samt att du får fotona i digitalt format ör webbpublicering.

Här finns några exempelfoton.Länken öppnas i nytt fönster Klicka på "Katter" i menyn till vänster.

Ni kan även besöka min hemsida www.LKfoto.se src="http://norskskogkatt.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Låter detta intressant, eller har du några frågor? Skicka då ett PM eller skriv här i tråden.

Hälsningar
Linda

BumbleBee
2007-10-17 17:53
0

Skulle vara jättekul att få mina katter fotograferade,  jag bor i Värmland så tyvärr så bor ju du en aning för långt bort Ledsen   // Lillevi

Annkis54
2007-10-17 18:06
0

jättefina bilder
synd att du bor så långt bort..så vi lär ju inte få se dig på nån IDP utställning
jag saknade en fotograf på vår sista
är ju jättekul att få fota våra kissar när de är som snyggast av en som kan

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

englagirl
2007-10-17 18:06
0

UNDERBARA bilder Linda.

När jag köper mitt hus ska jag oxå inreda en studioatelje för att fota mina katter. Jag är ju inte så där duktig men med lite träning och rätt ljus så ska jag säkert få fram nånting för jag har precis köpt mig en bra kamera……tror i alla fall att den är bra, har inte riktigt kommit underfund med den än *asg*

Fortsatt lycka till och hoppas att många som bor i din närhet nappar

Ha en fortsatt trevlig dag

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Trini
2007-10-17 20:05
0

Jättefina bilder!! Själv bor jag i Stockholm så det är också för långt tyvärr. Lycka till.

Marita-L
2007-10-17 21:38
0

Jätte fina foton och jag önskar också att jag inte bodde så långt ifrån…Hemlis

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

LindaKarlstrom
2007-10-18 18:08
0

Vad kul att ni tycker om mina foton! :D

Ja, det är dåligt med katter (och djur i allmänhet) där jag bor ;)

Flisans
2007-10-18 19:03
0

Jättefina bilder. Synn bara att även jag bor för långt bort=(

McLaren
2007-10-18 20:37
0

Verkligen fina bilder!! Synd att vi bor i Karlstad… Lycka till med ditt fotograferande i framtiden!!/Åsa

SussiF
2007-10-18 22:38
0

Det där var du duktig på !

Lycka till i framtiden.

/Sussi