bebbar2
Min lilla klarade sig inte somna in här på förmiddagen, men det är skönt för henne om hon inte mådde bra. Är lite chockad bara är inte van vid dessa fenomen. Bara en kvar en krallig choklad cp kille.
Så synd… hoppas pjken klarar sig bättre… samtidigt är det bättre de får somna in om de inte är helt krya. Sänder en kram till dig o mamma katt.
Jag vet hur det känns….. inte trevligt alls men skönt för den lilla om den ändå inte är så pigg och kry.
Hoppas allt går bra med killen!
Kram Sussi

Så otroligt sorgligt att din lilla inte klarade sig.Skönt att grabben mår bra.Kram//Sylvia

Tack för alla goa ord.Killen mår bra,men med födslovikt på 110gr ska det väl gå vägen hoppas jag är väl bäst att tillägga, Har inte varit några problem hittils

Ja där va jag nyss i samma sits, det är jobbigt och sorgligt, men jag tycker det är skönt om de nu inte mår bra de slipper lida av något en längre tid. Hoppas du mår någorlunda trots det jobbiga och att den andra bebisen klarar sig.
jag håller med övriga inlägg
det är jobbigt för alla när det inte funkar som det ska
Så tråkigt med den lilla. Hoppas allt går bra med lillkillen.
/Lotta

Tack tack harmonin har sänkt sig över den ligga babbehuset.#6 Jag vet brukar stötta där jag kan. Men det var också en dröm som försvann En choklagtjej i just denna kombination. Samtidigt som man är hellt utlakad varje timme 48 timmar och värmedyna därimellan. Mamma katt har matat och gått därifrån nu ligger mamma och barn hela tiden tillsammans.
#8..ja jag vet..man är helt slut…o orkar ingenting annat
så när det hela är över…på ett eller annat sätt..så sänker harmonin sig som du säger
o mamman visar ju oxå nu..att nu är allt bra