Godmorgon Måndag 15/10
Så va det Måndag igen. Idag har jag tvättstugan på förmiddagen.
Måste ringa Veterinären för stora vovven våran som inte är bra, är rädd han kommer få lämna oss mkt snart. Han bajsar gult, när han äter springer han t dörren för gå ut och bajsar ut allt han precis ätit, detta gör han är hungrig hela tiden. Det va under en medicinering med kortison för huden han blev dålig. Han har svårt hålla urinet o annat nattetid, kan lova jag hade behövt en skottkärra ibland för ösa allt han skiter
Senare idag ska jag inhandla saker för bygga hagen till vår lilla tjej. Vi har det trångt just nu hemma då tösen på 21 år fått ta vårt Gästrum, hon gick isär med pojkvännen, men nu flyttar hon den 1/11 till en liten stuga som jag fann genom att sätta ut annons om bostad önskas.
Hoppas alla får en Trevlig dag!
/ Carina

Godmorgon Personen du varnade för är på gång igen, letar en bllig sällskapskatt

Godmorgon!!!!
Så tråkigt med gammelvovven.Vet hur det känns våran BC fick dottern ta till veten förra året vid den här tiden.Vi var i Norge när han inte orkade längre utan fick somna in.Kändes tungt att inte vara med vår vän som varit hos oss i 14år.Vi saknar honom fortfarande.Tyvärr så kommer ju dagen man måste ta beslutet.
Skönt när barnen kan komma hem när inte allt fungerar så bra för dem.Det är trygghet.
#1 Otäckt med sådana personer.Tur man inte säljer billigt eller på avbetalning.
Ha en fin dag//Sylvia

Ja jag vet! Och personen berättar för alla personen köpt en mkt sjuk katt utav mig.
Om jag bara kunde få se de pappren fr Veterinären personen påstår sig ha, skulle så gärna vilja se om detta är sanning.
Men det är trist då personen pratar skit om mig, jag säger inte man ingen sjuk kattunge kan sälja, detta kan hända alla.
Men sen så njuter vissa uppfödare på falska anklagelser som inga bevis finns på, man borde stötta varandra istället så man får reda på mer fakta.
#2 Jag har aldrig sålt på avbetalning, kommer aldrig göra. denna personen betalar kontant, är jättetrevlig och får en att tro det trevligaste om……då de låter så i tonfallet, jag vet ingen som kan låta så trevlig o gullig och sen omvandlas t en riktig häxa.
Är ju inte bara mig personen köpt av liksom, personen har avlivat en till vad jag vet.
Hej
Vilken sajt söker personen katt på då? Den här?
Tråkigt med din hund Kittentotts hoppas det löser sig på bästa sätt.
Här i Gävle ser det ut att bli en riktigt skön höstdag med sol / Helen

#4 Nej jag tror inte personen hittat hit ännu, men kommer nog göra det genom söka på internet. Jag vet at sist då personen hittade mig så va detta på katter.nu, men sen ringer personen runt t uppfödare utan annonsering med.

Nej personen i fråga nämde inte dig och lät jättetrevlig. Lycka till med din vovve

Va ju trevligt höra personen inte nämnde mig
Hoppas du trots det trevliga förstår min varning, just detta är ju personens speciella sätt:Trevlig, och låter liksom oh ja osv i lätet

Jajamen jag är med trots all förbättring, men personen ifråga vill inte betala katten pris och kvalitet. Så det löser sig automatiskt.