Var är Uffe?
Det är tråkigt att inte Uffe skriver med oss på sajten längre. Jag minns inte hur det slutade, lämnade han oss helt? Jag kom att tänka på honom när jag läste skrivreglerna, ett inlägg som han publicerat.

Uffe är tyvärr borta från vår sajt helt. Ja det blev en del bråk mellan olika personer här och han fick då lämna oss.
Hur allt detta gick till är jag inte riktigt haj på, jag försökte hålla mig undan då jag är en person som gärna drar mig undan bråk.
Kan säga jag som många på sajten saknar Uffe, tycker det är synd då det va Uffe som startade denna sajten, han la mkt jobb på denna sajten.
Det är verkligen synd!! Han var ju verkligen den drivande personen här på sajten. Det fanns alltid nån ny intressant diskussion som han startat!!

jag fattar bara inte varför folk bråkar överhuvudtaget,alla får väl ha sina åsikter utan att bli påhoppade!jag tycker om denna sida då man får en massa råd o tips och få prata med likasinnade människor…

Uffe finns på diverse andra forum,bla hans eget perserforum och jag har kontakt med honom,sporadiskt visserligen men ändå.