Perser iFokus

Perser

Etikett: 11-utställning
Läst 624 ggr
Dolleminas
0

Ni som ska till Boden 6-7/10!!

Jag vill bara önska er alla Lycka till!!! Ska tyvärr inte dit själv däremot kommer min lilla dit tillsammans med sin uppfödare….

Kittentotts
0

Önskar också alla Lycka Till !

Annkis54
0

lycka till alla
glöm inte att uppdatera oss
alla väntar spänt på perser.ifokus-katternas resultatCool
det är väl fullt fart där nu
jag kan känna spänningen i magen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

Hihi…min egenuppfödda S*Nordic Silver's Dazzling Zazzu blev

Best In Show - kastratSkrattande

Så hans matte är jättestolt och även jag!

Det är Dezzan som äger honom!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Dolleminas
0

Min lilla C.rex blev biv-totalt och NOM-J (blev sen slagen i panlen), hennes mamma blev Gr.int.champion, hennes mormor blev både bis-k hona och bis-veteran Kh!!!

Jag vet att ni har Perser men jag vill bara tala om hur stolt man kan bli ändå….

Bullan
0

Dolleminas: STORT Grattis till finfina resultatSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Dolleminas
0

#5 Tack Generad, hoppas ni får en trevlig dag imorgon också…. själv är jag mer än lovligt nervös över att vara hemma, det hade nog varit skönare att vara med "och surra" med er…

Trini
0

#4 Grattis till fina resultat! Lika kul oavsett ras :)

Dolleminas
0

Idag Söndag lyckades hon än en gång att bli NOM-J!!! Gissa om det blir lite svårsmält…

Bullan
0

Stort Grattis till IdaJ, hennes vackra, gosiga, fluffiga "Sune", blev Best In Show - Junior idagSkrattande

Min uppfödda S*Nordic Silver's Shimmery Princess, blev Champion idagSkrattande och S*Nordic Silver's Dazzling Zazzu tog sitt andra CAPIB. Båda fick jättefin kritik av domaren Berta NemkovaCool.

Bullan
0

#8 Grattis till NomineringenSkrattande Det är ju sååååå kuuuul då det blir "utställningsbonus" med nominering och ev. Bis!!!

Dolleminas
0

Grattis till både dig Bullan och Ida J!!! Önskar jag var på plats i Helgen för denna nervösa väntan har varit jobbig….

Dezzan
0

Åh har inte varit inne på ett par dagar, har totalt missat denna tråd.
Men jag var OTROOOOLIGT nervös inför panelen i lördags.
Som Bullan redan har skrivit så tog han ju BIS:et.
Förta gången någonsin. Så helgen var jättelyckad.

Nästa gång bär det av till Norge.
Kanske får ragga upp folk som oxå ska dit så man kanske kan samåka. Hoppas att Bullan kan ta med sig zazzus syrra och att vi även får med oss hans andra syster!!

Dolleminas
0

Grattis till dej också Dezzan!!! (Jag hopps jag inte glömt nån nu???)

Dezzan
0

Tack Dolleminas och Grattis till dig (er) oxå!!

Ellinor Johansson
0

Grattis alla!

Ni får gärna förklara för en oivigd vem som äger vilken kisse, hänger inte riktigt medGenerad

Bullan
0

Dezzan äger S*Nordic Silver's Dazzling Zazzu, och jag har födit upp honom!

Min mamma äger S*Nordic Silver's Shimmery Princess, som jag också födit upp och är kullsyster till Zazzu.

IdaJ(sajtvärden våran) äger "Sune".(en rödmaskad colourpoint hane/junior)

Dolleminas äger C-Rexhonan.

Hoppas att det klarnade litetGlad

Ellinor Johansson
0

Då får man ta av sig hatten för er i Norrland och säga ett jättestort GRATTIS till fina utställning och avelsframgångar.

Bullan
0

# 17 Bugar och bockar!Glad

Annkis54
0

Herregud vilka fina resultat våra perser ifokuskatter får
#4..du får räknas dit du oxå Dolleminas…raser hit o raser dit hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dolleminas
0

#19 tack Generad, jag gillar ju perser, det räknas ju också…..

amarula
0

grattis allihopa för fina resultat

Bullan
0

Dolleminas: Du är en "mental" perser-ägareSkrattande…förr el senare kommer det kanske en liten hårboll till dej också!?

Dolleminas
0

#22 Vilket positivt tänkande (då måste jag ju kasta ut maken…)Flört, hur som helst är det såå mysigt att fara på utställning och bara njuta av katter jag inte kan ha/få…

Bullan
0

#23 Ja, bara att kasta ut maken ;)Cool hihi….

simzonites
0

Får väl gratulera samtliga än en gång även i den här tråden Flört

/Lotta

Boromir
0

Min Vicki blev Champion på söndagen! På lördagen blev hon nominerad, det var tredje gången (av fyra möjliga), kul även om hon inte blev BIS.

Kul också Dezzan att träffas på riktigt, vi bodde visst burgrannar!

Dolleminas
0

Ibland är världen bra liten..

Dezzan
0

#26 ja Det var det verkligen.
Kul att knyta nya bekantskaper på utställningar.
Vi lär nog ses fler gånger.
Grattis ännu en gång till Vicki!!

(Vi hade ju bra burrad, tror det var 3-4 burar i rad med NOM rosetter lördagen hihi)

Boromir
0

#26 Jo, det såg fint ut. Vi får vara mycket stolta över våra vackra katter.

Dezzan
0

#29 Ja man kan inte mkt annat vara