Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 390 ggr
cobbyluck
0

har köpt en sådan.....

Kombi Petstroller/Bärväska

Marita-L
0

Ja där är väskan packad med små lillebroarGlad Så händig den ser ut att vara..har du gått en sväng ännu med dina bebisar?Glad

Jag vill också ha en…Hemlis så jag kan ta en sväng i Viskafors med mina små..hahahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

AnnaKarin
0

Den såg praktisk ut med löstagbar väska!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

cobbyluck
0

Hej Marita.

Ja,du kan tro att Lillebror trivs i denna vagnen.

Nä ,några bäbisar har jag inte kört iden ännu.

Det är liksom Lillebrors och Mysan som ska åka iden.

Mysan kan åka iden när jag ska gå iväg och hämta tidningen på morgonen och posten på eftermiddagen. Vi får gå upp ett stycke på våran väg och hämta posten. Vi har ett så kallat "samlingsställe".

Nä, vi ska ha den när vi åker iväg på utställningar. Både jag och min man har värk så vi har svårt att bära på allt som ska med in på utställningen.

Godnatt sov gott den som kan det.

Yvonné

Annkis54
0

verkar kanon..

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

nettan123
0

HEJ!

Jag har beställt en som kommer efter att du tipsade oss.

Har du tjejens telefonnummer soem säljer vagnarna, jag har tappat hennes visitkort.

// Jeanette

SussiF
0

Det brukar finnas ganska många såna här "strollers" på eBay till skapliga priser. Har själv funderingar på att skaffa en.

/Sussi

blackangel
0

haha här i smen skulle folk tro att jag blitt skvattgalen om jag kom med mina djur i en sådan hahah

Millan71
0

Säkert bra vid utställningar men måste hålla med black angel här att folk skulle nog skratta bakom ryggen här med om jag kom med en sån vagn körandes på mina katter på promenad;)  hahahahaha

Kittentotts
0

Gillar denna, precis min stilSkrattandeFår be gubben köpa en i julklapp så jag har den t våren då jag ska börja ställa mina igen

Marita-L
0

Jaaa en tvillings kärraGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

kanonfräcka både #7 o #10

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0