Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 676 ggr
simzonites
0

God Natt!

Nu säger jag god natt! Även om inte klockan är så mycket, har inte hunnit med min middags vila idag så nu är jag seg Flört Idag har vi fått upp kaklet i köket - bilder kommer snart. Det är så härligt att det börjar vara klart.

Sov gott allihopa!

/Lotta

/Lotta

Kittentotts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sov Sött Lotta!KyssJag ska också ta Lägga mig snart, badat Mina stora katter idag i huset, se så sött lilla Niki vilade på Tiger när jag fönade honom, Niki trampade o gosade med sin stora killkompis, dessa 2 är bästisar

Annkis54
0

Herregud
snacka o trygga o lugna katter Carina

grattis till dem
många är nog helt mållösa när de ser den bilden

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

förresten..får du inte katthår överallt när du sitter i köket o fönar honom??
Städningen efteråt ..tar den lika lång tid som att föna kattenFot i munnnen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Jo Annki jag lovar vi städade senFörvånadSkrattandeMen vi har inte fixat fönhörnan ännu tyvärrSkrikandesGubben är så långsam!OskyldigCoolMen han fick också dammsuga efter migFlörtSka ha min fönhörna i kattrummet är meningen, då i en hörna som ska byggas in med fönen.

Idag skulle han gjort lite till, men jag fick ta hem min dotter då hon o pojkvännen kraschat, så nu hela dagen har jag varit med Gubben min, fördettingen(dotterns pappa)i Annas o pojkvännens lägenhet för packa ner hela hennes bohag som jag inte trodde va så mkt, tog oss 6 timmar. Nu har jag 2 barn hemma igenLedsenVi söker ju lägenhet t henne, men det lär ta sin lilla tid.

Tindra-choklad
0

God natt på er…imorgon ska jag ta en dagstur till åland…

Ska bli ganska skönt efter en helgs jobb och bara äta gott och vila en stund…Hemma är det städning och badning som hägrar i veckan senOskyldig

Sov gott..Kram Sanna

Kittentotts
0

Godnatt på dig sanna!

Hoppas du får en Trevlig dag imorgon, låter mysigt med morgondagen, här ska jag försöka få plats för min dotters all flyttpack som kom hem efter hon separerat med sin pojkvän. Värst är nog sorgen hon bär på just nu.