Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 719 ggr
Ellinor Johansson
2007-10-05 01:01
0

Chanan kattfotograf

I morgon förmidag ska jag fotografer två av mina kissar hos kattfotografen Chanan från USA. Det ska bli mycket spännande.

Är det någon här inne som har fått sina fotograferade av honom?

Kittentotts
2007-10-05 08:28
0

Vet inte ens vem han ärGenerad

KungBores
2007-10-05 09:17
0

Jag har fotat Firedance hos honom när han var på SK och fick kanonkort. Han är helt suverän med katterna. På min hemsida www.kungbores.se och sedan males kan man se de allra flesta kort som han tog. Klicka bara på bilden i ramen så kommer man till fotosidan. Det var många som passade på att fota hos honom på SK så det blev många vackra bilder som visades på maillinglistorna. Dessutom är det prisvärt. Tror att det kostade 50 dollar vilket idag är ca 325 kr. För det får du hur många kort som helst via mail men också dessutom som papperskopior. Ska passa på att fota i helgen jag med.

Carina Chanan är en stjärnfotograf från USA. Många av de foton som är tagna på katter inon CFA är tagna av honom. Här är länken till hans hemsida http://www.chanan1.com/

Ingela

krasivis
2007-10-05 12:22
0

Jag ska också till Östkatten med mina tre perser + lille exoten Lino.

Ellinor, måste man beställa tid i förväg för fotograferingen? Det ska bli kul att träffas igen.

KungBores
2007-10-05 12:57
0

#3 Svarar i Ellinors ställe. Han gjorde i alla fall så i Stockholm att man kunde sätta upp sig om det var kö. Annars var det mera drop-in. Kursen idag ligger på 6,5678. Men pengarna dras inte från kortet förrän dess att bilderna är klara om jag inte mins helt fel. Så vi får hoppas att dollarn går ner mera tills dess.

Kittentotts
2007-10-05 13:03
0

Väldigt fina foton ingela han tar.Tyvärr så är jag ju inte med i Sverak så jag lär inte kunna ha honom t mina :(

KungBores
2007-10-05 13:12
0

#5 Man vet ju aldrig om någon av klubbarna i Göteborg får för sig att bjuda in honom i samband med någon utställning. I samband med utställningen i Stockholm samt den som är nu i Nyköping har han också fotat på fredagen också. Just för att även de som inte har möjlighet att ställa ut också ska kunna ha en chans att fota.

nettan123
2007-10-05 14:55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HEJ!

Fotade Eddie hos honom förra året, jättefina bilder

Finns fler bilder av honom under males på min hemsida:

www.kibows.se

simzonites
2007-10-05 16:18
0

Hans foton är underbart fina!

/Lotta

Annkis54
2007-10-05 23:47
0

jag har sett hans signatur på många kort
jättefina kort
#7..sicken sötnos
jag saknade en fotograf på Nordic winner
är alltid kul när ett proffs kan fota

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
2007-10-06 00:04
0

Ja kan hålla med..en riktig fotograf som även har en jätte stor bur med sig så man kan våga släppa taget om sin katt lite utan att oroa sig om att den skall bli skrämd å springa ut igenom ytterdörren…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s