Godmorgon fredag
Sista arbetsdagen för den här veckan. Undra vart den tog vägen? Ibland är det ju bara så. Vädret i Göteborg ser ut att bli ytterligare en fin höstdag. Termometern står på höga 7+. Får se hur mycket den orkar upp idag. Annars är det ingen direkt spännande dag, arbetet väntar och så bär det av till Nyköping i kväll för helgens utställning. Ha en bra dag!
Ingela
God morgon! Här i Kalmar är det strålande solsken idag. Ser ut att bli en riktigt vacker höstdag.
Idag är kattungarna 10 veckor och ska få sin första vaccination. Hoppas det inte blir några biverkningar…
Ha en bra dag allihopa 
/Lotta
/Lotta
Godmorgon eller god förmiddag!
Här är det ganska bra väder i dag, moln med blå himmel emellan. Idag ska här städas lite och så ska jag bada mina tre perser för i morgon bär det iväg till Östkattens utställning.
Vi syns där Ingela!

God fm…Här i dalarna är det grått o regnigt;( Äntligen fredag! Ska till veterinären med min lilla Arwen då hon blivit förkyld av vaccinationen;( det e hon på min presentations bilden….
Hej hej från Viskafors!!
Här lyser solen men det är så kallt…brrr…sitter och funderar vad vi ska ha till middag i dag..lilla Fiona säger mjau..fisk men jag vet inte riktigt..
Lycka till i helgen då Ingela och Krasivis!!
#1 Det ska nog gå bra Lotta.
#3 Nhää usch vad tråkigt hoppas hon snart blir bra.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

God Förmiddag alla!
Här i kungsbacka har vi strålande väder, ska nu ta gå ut med voffsingarna i solen.
Lycka Till med utställningar ni som ska dit!
Och så får vi hoppas lilla Arwen blir bättre!
Och så får vi hoppas Marita o katter hittar på en middag som alla gillar

God middag!
Här i Ludvika#3 är det inte regnigt eller mulet, fast det såg trist ut bra länge. Solen värmer.
Lycka till alla ni som ska till Nyköping , själv är jag febrig och förkyld och orkar inte åka.
Fick nog någons bacill på förra helgens utställning "Fräset"
fniss.

God middag från "södern"
Här är strålande sol och nästan vindstilla, ja det är en härlig höstdag.
Lycka till alla ni som ska ställa ut, hoppas det går bra för er.
#1 Hoppas ni slipper några biverkningar
#3 Vad tråkigt att Arwen blivit förkyld, hoppas han snart blir frisk
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Hej hej!!
Trist väder, så man vill bara vara inne. Myser och värmer mig med Zelda i knäet nu, jag tycker att hon blivit mer gosig nu sedan hon blev gravid (om hon nu är det).
Härligt med helg ska det bli. Min första riktigt lediga på fem veckor efter en kurs i Handelsrätt och börjar läsa beskattning på måndag, så nu gäller det att viiiila och hämta nya krafter denna helg. Skall iväg till min djurbutik och skaffa sand nu snart när jag läst klart. Lycka till på utställningen ni som skall! *avundsjuk*
3# Lycka till med Arwen hos farbror doktor, hoppas att det är lindrigt och snabbt övergående.
Sugen på pizza, det är ju ändå fredag :)
Trevlig helg!