Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 444 ggr
Marita-L
0

Vad skickar ni med?

Era kattköpare?

Jag var ute och tittade runt på olika hemsidor idag..fniss..schyy..men där såg jag att någon faktiskt skickar med transbortbur, toalåda och ev. burskynke..Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

KungBores
0

Det är lite olika. Men det brukar skickas med mat och någon leksak. Kanske någon burk från Royal. Ibland har det också slunkit med priser som Kurre kammat hem som vi redan har i mer än dubletter av:) Det har hänt att jag också på utställningar gett bort priser som jag inte fått med mig hem. Både till vänner och till hittekatter om det finns någon insamling på plats.

Marita-L
0

Vad fint av dig IngelaGlad

Jag har tänkt många gånger att skicka med någon bra bok till nya kattägare.. det finns ju den där som royal skickar med men jag menar en riktig bok..har inte hittat någon sådan ännu..vet ni någon?

Crystal Pearl´s

KungBores
0

Glömde säga att de självklart får det som medföljer från Sverak och om mitt försäkringsbolag skickat med hårda pärmar i samband med att kullen försäkrats så får varje katt en sådan också.

Kittentotts
0

Jag har lite olika i mina kattungepaket, beror helt på vad man hittar el får hem innan de åker. Förra året va jag ganksa trött av att varit sjuk en längre tid och orkade väl inte springa runt o titta. Men det är kul få hem lite saker man sen skickar med.

En sak har jag alltid med t dem, en mus el annat som luktar härfrån, detta är mt viktigt för mig ha med, sist köpte jag hem kattmynta möss fr KKS. Sen får de mat, mjukmat som de ätit här om de gillar detta. Boken fr Royal naturligtvis följer med.

Till de som är nya gör jag om de vill ha ett häfte med bad o annat så de vet hur vi gjort här.

Ja vi får se vad som blir framöver!

Millan71
0

Ok bra o veta sen när det är dags att sälja sina bäbbar…med mina valpar skickade jag med,koppel o halsband, 1 kg royal canin junior mat,ett gosedjur som luktade oss,ngr tuggben,vällingpaket,block där jag skrivit allt som rör just den valpen från födseln och frammåt;)

Kittentotts
0

#2 Marita måste fråga för böcker återkommer alltid i dina inlägg.

Gillar du läsa mkt? Gunnem min är sådand nämligen också, önskade jag va likadan, men detta händer bara om jag får en mkt intresant bok. Tips t dig Marita, finns en bokhandel vid Gekås(ullared)där har jag köpt många bra böcker, tänkte där finns ju t kattungeköpare för ett skapligt pris. Köpte n av Ylva där sist.

Marita-L
0

Åh vad bra Carina!! Och jag tycker det är väldigt lärorikt att läsa allt som har med katter att göra..avel, genetik och sjukdomar och nartuligtvis om friska katter och deras uppbyggnad, Alla underbart fina foton mm.Glad Även hundarnas..Hemlis

Är det någon som vet någon bra kattunge bok som man kan skicka med??

Crystal Pearl´s