Godmorgon!
Godmorgon alla!
Här är det mulet idag och lite hösttrist! Vi får väl försöka att göra det bästa av dagen i alla fall. Ha´det bäst önskar
Elisabet

Godmorgon från "södern"
Mulet, lite blåsigt och 9 grader, nu är det höst. Jag ska vara hemma idag med och vila efter influensan // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon! Jag vaknade med dunderhuvudvärk idag, men det går över.
Ska idag med Pojken t skolan för ta stelkramps sprutan, hur nu detta ska gå ge honom utan hysterianfall
Någon som vet vart de sätter denna sprutan idag? i armen på samma ställe som innan? tänkte sätta Elma plåster nämligen

Godmorgon hösten sitter i hela kroppen "stelhet" vet ej var de sätter stelkramp men sätt ett plåster och hänvisa dit, med motivation. jag personligen har abar fått i ryggen.

Godmorgon. Carina dom sätter sprutan fortfarande i armen.

Godmorgon från ett Göteborg som förmodligen blir halvsoligt. Termometern stod på bara 7 grader när jag tog bilen till jobbet. Egentligen hade det varit en underbar morgon att cykla i men eftersom jag har en hektisk vecka med ärenden som måste fixas så fick det bli bilen istället.
#2 Stelkramssputan tar man i armen. Där satte de nämligen min spruta som jag tog i våras. Jag fick också veta att man bör ta en spruta drygt 20 år efter att man tog sin spruta när man var barn/tonåring.

Godmorgon Österlen här.
Vi ser faktiskt en liten blå glimt av himmlen då blir man glad en stund i alla fall.vi har 9+ och ganska vindstilla just nu.Men det kan ändra sig mycket under dagen.
Krya på dig Karin.Influensa kan vara efterhängsen.
Usch ja sprutor är inget vidare.Hoppas det går bra.
Ha det så bra idag//Sylvia
God Morgon! Mulet men rätt varmt här. Idag ska jag träffa en kvinna jag inte träffat på 30 år och det ska bli jättekul. Vi har haft sporadisk kontakt under åren men återupptagit den lite mer nu sista tiden. Hon var 29 och jag 17 sist vi sågs och jag har då inte blivit äldre……
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Godmorgon!!
Moln på himlen, men ser ut att kunna spricka upp :)
Jag går fortfarande som på små moln då jag fått mitt stamnamn!!
Lycka till med grabbens spruttagning Carina, det går i alla fall fort över :) Emla är jättebra!
Skall ta en prommis till centrum med en kompis, behöver faktiskt köpa ett par höstskor och lite byxor till pojkarna. Mjukisar som de kan ha under överdragsbxorna, det blir så knöligt med jeansen. Jag tänker ta mig en pluggfri dag idag då vi ändå inte har någon föreläsning, för igår lämnades ett stort arbete om ekonomisk brottslighet in och redovisades muntligt, såå skönt att det är klart!!
Ha det bäst alla!!!
//Trini

Tack alla för svaren! Jag fick tänka till också, jag fick ju också min i armen, men också att det va vänster arm för att det gör lite ont efteråt, men så tänkte jag pojken skriver ju med vänster, så jag satte plåstret på höger arm, han sa inget då de tog sprutan, tacka vet jag dessa plåster.
#9 Skönt att det gick bra!