Godmorgon 1/10
God morgon!
Ja, jag är också trött o seg idag. Vi har varit på Fräsets utställning i Uppsala i helgen. Gizmo blev BIS igår och mina perserdamer fick sina första CAC och bra bedömningar båda två.
Ha´en bra dag alla önskar
Elisabet

God morgon.Från Österlen.
Det är fortfarande mörkt ute,det är 11+ och luften är fuktig.
Kroppen är lite trött idag efter att ha hållit igång under helgen men det känns Ok.Vet ju att det inte kommer någon förändring när det gäller det.Borde nog tvätta lite jag också, får se hur det blir med det.Måste i alla fall iväg och köpa torr foder för nu är mitt lager till halva priset slut.Kändes som stora pengar när kag köpte in men guuuud så gott det har varit att ha det hemma.
Ha en bra första oktober//Sylvia

#1 Grattis till en lyckad utställnings dag.Extra Grattis till BIS
//Sylvia

Godmorgon från "södern"
Här är som på Österlen, höst. Jag ska vara hemma från jobbet ännu en dag, denna influensan gör mig "tokig". Kände mig rätt så bra igår, men har fått tillbaka min huvudvärk och ont i halsen igen. Känner att huvudet inte klarar av 20 "glada" barn // Karin
#0 Hoppas du får fixat din tvätt och även får din vila // Karin
#1 Grattis till Gizmos BIS, visst är det en underbar känsla, grattis även till dina perserdamers CAC och bedömningar. Vilken lyckad helg för dig // Karin
Trevlig måndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Missarna tackar o skickar nospussar till Ophelia och Cajza! Ja, det är underbart när katten blir BIS och jag kan ju förstå att den känslan förstärks när det är en egenuppfödd katt!
Här är det mulet, grått och fuktigt idag.

Grattis Krasivis till fina framgångar! En härlig känsla
Tack Kittentotts! Missarna tackar också!

Göteborg bjuder också på mulet väder. Men det blåser inte så det är trots allt en skön höstdag. Tycker bara att helgen har gått för fort som vanligt. Ännu en arbetsvecka med mycket att göra på jobbet. Fast jag ska egentligen inte klaga för det är härligt att gå till ett jobb som är roligt :)
Grattis till utställningsframgången Krasivis. BIS är en härlig känsla :) Hoppas du fick roliga priser till din katt förrutom den obligatoriska maten från Royal. Vi kanske ses på någon utställning någon gång.
Ha en skön 1 oktober alla!
Ingela
Tack Ingela! Ja, Gizmo fick en tavla med en katt på i lite modern tappning istället för buckla. Sedan fick vi ju RC Persian + lite annan kattmat.

Godmorron allihoppa från ett regngrått stjärnhov
Men humöret är iallafall gott

Godmorgon eller förmiddag;) Försov mig idag…Min sista valp skulle flytta och ägarna stog ivriga utanför dörren när jag trynade i sängen;( Brukar aldrig hända att jag sover så länge men tror att en förkylning är på väg( usch är nu lite nere,hade ju blivit sååå fäst vid lilla Tingeling…se bild…Har nog skämt bort henne med…hon har fått sova i min säng på nätterna då hon blev kvar 2 veckor längre för de nya ägarna var utomlands…Nåja hon får det så bra så i nya hemmet som alla andra mina valpar(de var 8 st från början)T.om katterna letar efter henne nu,de älskade att busa med henne…

#11 så söt förstår du känner dig lite nere nu.Vad va detta för ras, supersöt!

mamman är puli o dvärgpudel pappan e chihuahua o dvärgpudel
Krasivis… GRATTIS till framgångarna!! Va kul!