Mina inlägg
Godmorgon
Mina inlägg kommer inte med,vad beror det på? Tidlösas och Annkis mumsbitar osv. Mycket som fallit bort de senaste dagarna. Gör ett försök så här då.

Ett tips (som min son Mattias lärt mig) innan ni "publicerar kommentar" spara det ni skrivit, så slipper ni skriva om allt, det är bara att kopiera in sin text // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
ja..jar har oxå märkt att det krånglar ofta
o jag försöker komma ihåg att göra som Mattias säger…
tänk man kan ju ha suttit i skrivit i 5-10 minuter..o så vips..borta
hur kul är det!!!!!!!!!!!

#2Tack för tipsent #3 Otroligt förargligt. Fast jag har fått klartecken också på att de gått iväg. Men de kommer aldrig in. Ha det gått jag ska snuva vidare och sova bort febern.
Ibland när inlägg inte kommer ut beror det på att man har för hårda säkerhetsinställningar i sin webläsare men då är det oftast så att inga inlägg kommer med överhuvudettaget… Varför bara vissa inlägg försvinner vet jag inte riktigt, ska kolla om jag hittar något om detta…
Ni som råkar ut för detta kan ni beskriva så exakt ni kommer ihåg hur det går till? Vad som händer? Och när :)
Om ni får felmeddelanden så spara dem och klistra in dem här eller skicka dem till mig!

Ok jag har aldrig fått felmedelanden, men ska bäratta framöver så gott det går

Fick nyss problem igen….så här ser det ut för mej!!!!
Server Error in '/' Application.
=========================================
An error has occurred while establishing a connection to the server. When connecting to SQL Server 2005, this failure may be caused by the fact that under the default settings SQL Server does not allow remote connections. (provider: Named Pipes Provider, error: 40 - Could not open a connection to SQL Server)
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: An error has occurred while establishing a connection to the server. When connecting to SQL Server 2005, this failure may be caused by the fact that under the default settings SQL Server does not allow remote connections. (provider: Named Pipes Provider, error: 40 - Could not open a connection to SQL Server)
Detta måste de veta för att kunna kolla upp vad felet är:
1. Vilken sajt
2. Vilken grupp
3. Kommentar till vilket inlägg
4. Vem kommenterade
5. Ungefär när.
Ni som har problem med att posta inlägg, kan ni svara på detta också?
Vad har ni:
* Operativsystem (Windows 98, XP…)
* Webläsare (Internet explorer 5, 6, 7 eller Firefox 1, 1.5 eller 2)
* Brandvägg
* Antivirus