Bästa köpet

Ja sådanda har vi med köpt
De springer o jagar varandra och har jätteroligt!

Jag har en liknande, som jag köpte på Ellos för några år sedan, och mina katter har alltid lika roligt i den.
Men, vad menar du med trevägstunnel? Menar du att den har tre ingångar, alltså inte en ingång och två hål i tunneln, utan tre INGÅNGAR??? Undrar, för är det så så tänker banne mig jag köpa en likadan till mina kisar om den går att få tag på förstås.

Typiskt att det inte finns nån Rusta i närheten av Kalmar. 
Sån skulle de gilla här hemma. Köpte en vanlig tunnel på ÖB för 49:- som de har hur kul som helst i.
Jag var på Rusta igår men de var de slut, hade bara vanliga tunnlar med "luddig" yta och de drar åt sig damm som bara den. Inget att rekommendera. Jag har en vanlig prasseltunnel från Rusta som de gillar skarpt här, både Alice hund och katterna.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Åh, vad bra. Tack för tipset! Ska åka och köpa en sån till Mc Laren

TACK för att du berättade och för att du visade bild på den så att man ser alla vägarna i den!!!
Imorgon bär det av till Rusta……HOPPAS, HOPPAS den är kvar!!
Jag har en liknade hemma som vi köpte på rusta för 89:- kanon bra..den är så kulig..alla älskar den stora som små..absolut det bästa köpet..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

verka vara en rolig sak, och vilken söt kisse som tittar ut!
har faktiskt aldrig sett nån sån
Å, har de sänkt priset nu!? Jag köpte en prasseltunnel för 69, tyckte att _det_ var billigt! De älskar den!
Kul att se när katterna har skoj :)

Köpte den faktiskt innan bebbarna föddes så det ärju ett tag sedan
#10 Wendy tackar för berömmet