måste bara visa hehe

vad säger ni om denna hehe

Hihihihi är det din nya Kattbarnvagn

eller denna
#1..visst är den käck
men vad ska man ha den till
jo iofs om man ska till vetten med en katt o måste ta bussen hehe
Väldigt käckt!! =)

hehe

Jag såg en på utställning som hade sina katter i en sån vagn när de skulle upp hos domaren.Tror hon hade 3 stycken.Jättesmart var det.
Som Chihuahuaägare så förstår jag inte riktigt vad jag skulle med denna vagn till
Min hund har fyra ben och de använder hon ofta och gärna ;-) Tror inte att hon skulle acceptera att åka vagn. Hon är 5 månader och hänger lätt med de andra i skogen en timme.. Vägrar att låta sig bäras. Däremot så vet jag att det finns åtminstone en uppfödare här på Perser som köpt en vagn för att ha när hon ska på utställning. Perfekt när man har kull med sig t ex.
Jag ska villigt erkänna att när jag nu blev med chihuahuatiktik så fick jag ett anfall av att titta på rosa o fluffiga saker men det gick över när vi fick hem Alice. Hon är en liten tuff brud som på sin höjd ska få ett rött halsband i läder, rosa fluff är inget för henne. Vår Chihuahuahane Gizmo fick passera över Regnbågsbron förra veckan. Det konstiga är att med honom så fick jag aldrig de där rosa o flufftankarna" - det kanske beror på att han var född innan Paris Hiltonepoken.
OBS! Jag tar inte illa upp att det skämtas om Chihuahua som accessoar o sånt, det är ju tyvärr sant.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

AnnaKarin: Så bra att du inte tog illa upp! Det var inget allvarligt menat!
Men tyvär är det är många som köper dessa hundar, som någon sorts levande docka
. För det är ju en hund, inte en leksak.
Inget fel att ha ett hundtäcke el tröja på en hund som fryser vid kallt väder(har själv täcke på min Cairnterrier då det är -15)men just till Chihuahua, så finns det ju postorderförsäljning på kläder, skor, accesoarer m.m. Det tycker jag främjar till att inte se dessa djur som den hund de faktistk är! om än de är små!
Jättebra att det finns många som föregår med gott exempel! För jag vet flera bekanta som sagt att de skulle vilja ha en sådan liten krabat att skämma bort!!! Men en "vanlig" hund, vill de inte ha
…och det säjer ju en del.
#8 Så praktiskt att ha en sådan, nu när man tänker efter….att ha på utställning!!! Fast skulle nog valt en mera diskret färg!

va gullig barnvagnen är man undrar om hankatterna tar illa vid sej om dom får åka i en rosa vagn, fast den finns säkert i andra färger. korgen väldigt dekorativt bra om man har pottor i vardagsrummet.
jag hittade dessa o en massa andra "onödiga" saker på
http://www.chocolatecats.com/
till höger så står det
**Cat Furniture
Cat Toys
Cat Food
Cat Products
Cat Supplies
kattsandskorgen tänkte jag på som skydd för utspridd kattsand
kanske funkar
vagnen är ju faktiskt bra när man har kull som nån påpekade
mycket grejer finns det
o kan man underlätta o förbättra saker o ting så är det bara bra
se bara på min kattvagn

funkar hur bra som helst
4 katter går i den. fungerar som trimbord…under ställer jag en kattsandslåda o uppepå där så lägger jag 2 stolar.
ALLT får jag med på en gång…o den är lika lättstyrd som en vanlig barnvagn
sen kanske den inte är sååå snygg..jag tycker att den är fräck
men vem bryr sig…funktion är A o O
nu håller vi på att fixa till fönrummet…hehe,..stackars min gubbe hehe**

Det blir ett stoooort stilpoäng till vagnen - SUPERHÄFTIG!!! Och så praktisk! *jätteimponerad*
Lådan med kattsanden skulle jag faktiskt vilja ha…….*dregel*

Annki jag va på Huveröds i kållered idag, de hade samma vagn där, och en superhäftig för flera katter, men men priset på den stora va 4000:-
#13..tack
den har använts på ett antal utställningar nu..så nu är jag inte bara "kattkärringen" utan kattkärringen med vagnen 
tänkte nog att den var dyr Carina..men jag kollade aldrig priserna
kanske man kan göra en själv utifrån en sulky om man vill ha en

Ja kan man säkert Annki
Jag har allt tänkt snickra ihop något en dag då jag är helt slutkörd av slit o släp efter utställningar, jag imponerades av din då jag såg den på en utställning.
#16..tack Carina

En vän till mig har en variant på denna vagn av märket Petroller. Denna vagn var himla snygg och praktisk. Hennes lilla söta chihuahuahane satt i denna när hon var och hälsade på vid utställningen i Höör förra helgen. Utan denna vagn hade hon inte kommit in med hunden på utställningen. Men normalt går lilla Jeppe alldeles själv :)
vi kanske får se mer o mer av dem
men 4000 kr hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Min vän importerade sin från USA. Allt som allt betalade hon knappt 2000 kr och då är även frakt och tull inräknat.
där ser man…man får nog kolla priser o jämföra
Vet en här på forumet som köpte en på en utställning i Norge och gav runt 1500 kr för den. Har för mig att det finns en tråd om det, ska leta lite. Vet inte om det var i norska kronor eller i svenska.
Anna-Karin
Anna-Karin
sidan kan inte visas fick jag upp 
men jag kommer faktist ihåg att den tråden har funnits
Sorrry glömde att kolla länken. Det var engla-girls tråd från tidigare i sommar. "Måste bara få visa" har jag för mig att den hette.
Anna-Karin