Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 489 ggr
Marita-L
2007-09-29 19:32
0

Grrrrrrr......

Jag är så arg…Skrikandes I går ringde en man som så gärna ville ha en av mina små..han kunde inte vänta dom längtade ihjäl sig efter en liten och jag lovade att försöka få en extra tid hos veterinären för besikting..jag tiggde å bad och till slut fick jag komma..åkte 10 mil och stressade hem till resten av familjen…

Han ville att jag skulle välja ut någon bra försäkring som hon skulle ha och ringa åt honom för han hade det så stressigt på jobbet innan han for i väg så det gjorde jag ju gärna..

Hela dagen igår var i kaos men jag skynda de på så gott det gick..så var det bad å massa annat här under dagen för damen skulle åka i dag. Plus att jag har ringt upp de tre som låg i kö på stumpan och sagt att hon nu kommer flytta så dom behöver inte vänta mer..jisses..

Skulle varit här vid 17 tiden men han ringde precis och sa att han hade hittat en hane istället så dom köpte den…sedan sa han ..hoppas jag inte har ställt till med mycket nu…

Nhä det är ingen fara sa jag med darrande röst och la på luren och skrek JÄKLA GUBBE !!!!!Hemlis

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

billyboy
2007-09-29 19:37
0

Hej o hå… Ja då blir man irriterad!

BumbleBee
2007-09-29 19:51
0

Förstår mycket väl att du blev arg och irriterad.

Cajza
2007-09-29 19:57
0

Förstår att du blev irriterad eller rent av förbannad. Hur kan man göra så? Sedan är det kanske bäst som hände, han visste nog inte riktigt vad han ville ha // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

AnnaKarin
2007-09-29 19:58
0

Stackars dig, vilken typ !!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Marita-L
2007-09-29 20:10
0

Ja han skulle helt enkelt inte ha min stumpa det finns en mening med allt.

För nu har jag lyckats få ta i en familj som blev överlyckliga att jag ringde upp igen för dom blev så ledsna när jag ringde å sa att hon redan var tingad och skulle flytta..nu blev dom så glada och kommer på stuts å tittar sedan får vi väl se hur det går..

Crystal Pearl´s

Kittentotts
2007-09-29 20:38
0

åh gud va förbannad man kan bli! SkrikandesMen se det som att du räddadde katten fr en knäppisKyss

manbukten
2007-09-29 20:47
0

Hmmm ganka vanligt, ett tips ta handpenning innan ett sådant ståhej. Ställ det som krav.Annars inget köp. Men otroligt frustrerande.

Tackar för ditt tips kittetott. Jag skrev att jag råkade ut för något liknande på 80 talet med Norge sluta med att jag fick byta telefonnr. Lycka till med din plåga

Ursäkta min mail fungerar inte här hur gör jag då Ida

Annkis54
2007-09-29 21:00
0

sicka idioter det finns därute
tur att hon inte flyttar dit
tänk o ha med en sån köpare att göra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
2007-09-29 21:12
0

#7 jag tar alltid handpenning men nu handlade om en dag dom hade ju inte änns hunnit överföra den.. så jag tänkte ja ja han var ju så väldigt seriös å på.

Men nu sitter jag å väntar på den andra familjen som skulle vara här klockan 18.45 men vart är dom..jag tror jag blir knäpp alltså..
hela min familj väntar för vi skulle ju gå ut å äta i kväll men jag sköt allt framåt pga av dessa ville så hemskt gärna komma nu i kväll…JISSES ALLTSÅ !!!! Jag tror jag går och lägger mig…väntar tills klockan 19.20 sedan ringer jag banne mig upp dom…

Nu får det vara nog..Hemlis

Crystal Pearl´s

Trini
2007-09-29 21:22
0

Nä, stackars dig, vilken s**t gubbe, hoppas nu den andra familjen har kommit! Lycka till

simzonites
2007-09-29 22:33
0

Ja det finns så många knasiga människor överallt Fundersam men som sagt kanske tur att hon inte hamnade där, då kanske du fått massa strul i framtiden i stället…

/Lotta

Trini
2007-09-29 23:05
0

Hur har det gått? Kom familjen? *nyfiken*

Marita-L
2007-09-30 00:13
0

Jag ringde dom och då sa dom att dom hadde en halv timma kvarFörvånad..ja men när dom kom så kändes allt fel fick den där magkänslan så något hem till skruttan blev det inte..

Jisses vilka två dagar..nu ska det inte komma en ända människa utan att det är planerat och genom tänkt.

Crystal Pearl´s

Trini
2007-09-30 01:00
0

Pust, ja vilken dag för dig, blev ingen ute-middag då kan jag tänka?

Usch, jag blir så rädd när jag tänker på hur man ska hantera folk som inte känns rätt.

Hoppas också på att man kommer kunna känna av folk så bra att man vet när det inte är rätt…

Lycka till med henne i alla fall, snart infinner sig säkert det rätta hemmet, det är ju jättebra att du är försiktig.

Godnatt!

Annkis54
2007-09-30 01:40
0

ingen bra dag i dag då Marita

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

heliotropes
2007-09-30 03:47
0

Guuuu´´ så förtretligt…klart att du blir fb.du har all rätt.Tur endock att du inte sålde någon katt till denne "typ".

Eva // medarbetare på Perser

Tidlosa
2007-09-30 11:21
0

Ledsen Vilken människa!

Har själv råkat ut för flera av liknande karaktär. Hemlis

Trösten är att du slipper dras med karln i framtiden om det inträffar något i kattens liv! Glad  NU var det inte meningen att det skulle bli den människan till din baby, utan det väntar ett superduper hem till babyn i framtiden.

ophelia
2007-09-30 11:49
0

Fy så jobbigt.Men var glad att du slapp en så velig person som ägare till din bebbe.

Magkänslan är bra den ska man lyssna på.Förr eller senare så kommer det rätt familj.Då blir allt bra ska du se.//Sylvia

Lovebuffen
2007-09-30 12:01
0

Låter som en mardrömsdag! Ledsen

Vilka jä-la människor det finns va!?!?!?!?!?!??!!??! Förvånad

Skickar massor med TRÖST- OCH STYRKEKRAMAR till dig!!!!!!!!