inte hemlig;)
Tänkte visa en till mysig katt som är i min ägo och som inte ännu finns på min hemsida.
Lyckades ta någolunda foto på henne idag.Hon tror bla.att hon är en hund
haha!
Hon har en ovanlig färg som endock inte har så konstig färgkod:f24 (Svartsköldpaddspotted),men uppvisar motsvarigheten till de ljusa mönstrade silverkatterna man ser idag,men utan silver alltså en golden med kommande riktigt bruna ögon
Hon heter Kibow´s Tyra Banks,hon är nu 6månader gammal.
Så fin och en riktig snäcka..henne gillar jag !!!!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jättefin tjej. // Lillevi

Vilken skönhet! Jättefin färg tycker jag.
jättefin
intressant färg
Vilken vacker tjej!
/Lotta

Vilken läckerbit, det är bara att gratulera och önska lycka till med Thyra Banks // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Kul att ni gillar henne…för det gör jag
Hon har ett roligt sätt gentimot mina hundar,hon sätter sig mitt i mellan dom och sträcker upp nosen i väderét och tycker att dom ska tvätta henne.
Och träter högljutt när hundarna tränger sig fram där hon ligger som bara hundar gör
då nyper hon dom.
Och sätter sig min gube på golvet så kommer hundarna Agnes och Astrid och ska ha sin glada gostund,det ska Tyra också ha,hon tränger sig föra dessa "vildar" till hundar
haha!

Grattis till en läcker tjej. Och så grattis till Jeanette som är uppfödaren av henne.

Vilken vacker tjej!

Fantastiskt vacker tjej! *WOW*

Så snygg hon är!!!
Grattis till den nya katten!!
Jag har själv en svarsköldpaddtigre perser (och hon har i sin tur fått en fin svartsköldpaddspotted). Jag älskar de färgerna! Trots att de aldrig får vinna några BIV på utställningarna
/Eva
Oj! vad roligt att så många verkar gilla henne
#14 Det där kännar jag inte igen
haha! detta med BIVet,jag lyckades med min Chinchilla EC.Miss Marion att "roffa åt sig" 5st.BIV av 6 möjliga på sammanlagt 27 utställningar
Chinchillor på utställningar lyser ofta med frånvaro.
Vilken skönhet, hon har en härlig färg, lycka till med henne :)

Wow säger jag Grattis till den sötisen