Godmorgon lördag
Äntligen ledig efter en lång arbetsvecka. Utanför fönstret så regnar det i Göteborg. Men det ska inte hindra mig från att knalla hem till min webbis om några timmar för jobb med hemsidan. Hoppas vi blir klara idag eftersom det är en hel del som ska ändras när det gäller utseende + lite nyheter. Jag önskar alla en riktigt trevlig dag.
Ingela
God Morgon, nu bidde det dubbelt igen :-)
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Ja nu blev det 2 trådar, men vad gör det :)))Vi skriver väl i båda
Godmorgon!
Här ska vi åka handla skor o annat vi behöver i regniga höstvädret.
Igår dog en liten tjej i kullen, nu har vi en kvar som är vad det ser ut nu mkt stark krabat, hon verkar tagit oss till hjärtat så nu efter allt så hon lär stanna kvar. Kort kommer så fort allt lugnat sig efter allt för mamma Olivia.
Jag håller med :-) det finns många som kan säga godmorgon så egentligen är det konstigt att det "bara" är två…..
Här är det gråtrist och småregningt idag. (utanför Västerås). Har tänkt bada en katt idag, det kan behövas för det är ett tag sen. Få se om jag klarar av det.
#2 Beklagar att lillan inte klarade sig….

God förmiddag från södern
Här är det mulet, regnet hänger i luften men det har slutat att storma
#0 Hoppas ni blir färdiga med hemsidan, väntar med spänning vad som ska hända där// Karin
#2 Lycka till med skoköpet, hoppas ni hittar vad som behövs. Beklagar att din lilla tjej inte klarade sig, men du har gjort vad du kunde. Tänker på er // Karin
Trevlig helg och lycka till ni som ska ställa ut i helgen // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#2 Tråkigt att den lilla inte klarade sig. Håller tummarna att den andra klarar sig.
#1 vi får skylla på att vi är för trötta.
#4 Har inte hunnit iväg än till webbisen eftersom jag var tvungen att fixa korten först till mindre behändig storlek. Men strax så knallar jag iväg i ett något blåsigt men nu soligt Göteborg.

"2 beklagar den lilla
hehe
jag undrade vart mitt inlägg hade tagit vägen
men så läser jag ju att det var 2 likadana trådar hehe
God kväll på er alla!
#2 Vad tråkigt Carina att den lilla inte klarade sig. Verkligen tråkigt för er. All lycka med godingen som är kvar! /Kram