Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 386 ggr
Cajza
2007-09-28 11:01
0

GODMORGON FREDAG

Godmogon listvänner

Lite söderifrån, här är STORM, kallt och regnet hänger i luften. Jag har "tur" som får vara inne ("slipper jobba") jag har influensa, hög feber, värk i kroppen och en otrolig huvudvärk, tur att det finns Alvedon.

Trevlig helg på er // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2007-09-28 11:08
0

Godmorgon från Österlen samma väder här som ovan.

Usch då Karin influensa är inget vidare.Hoppas du blir mycket ompysslad nu då så du pignar till snart.

Hoppas att vädret är bättre på andra gåll.

Ha en bra dag//Sylvia

krasivis
2007-09-28 11:10
0

Godmorgon Karin o alla andra!

Krya på Dig fort! Det är jobbigt med influensa, vi har haft det nyss så jag vet.

Gabbe börjar att bli bättre. Han fick jätteont i magen av sin nya medicin, han kräktes och skrek när man klämde på magen. Nu har han äntligen börjat att äta själv. Jag har tvångsmatat honom med A-fil i spruta.

//Elisabet

Cajza
2007-09-28 11:19
0

#1 Det är smällar man får ta (influensa), med mitt jobb på "dagis". Känner mig lite bättre idag.

#2 Som jag skrev till Sylvia i mitt jobb tillhör baciller av olika slag. Stackars Gabbe, bli dålig av medicinen, hoppas allt rättar till sig nu, så Gabbe blir sig själv igen.

Trevlig helg // Karin

Karin

Millan71
2007-09-28 11:35
0

Krya på dig…här i dalarna skiner solen;) löning…fredag…kan det bli bättreCool(var jag taskig nu;)

Kittentotts
2007-09-28 14:08
0

Här i kungsbacka blåser det för fullt, för mig är det nu eftermiddag, men jag har tvättat hela morgonen så nu först hade jag tid sätta mig en stund.

Vi har det tråkigt här hemma då den minsta av de små svackar mer o mer, tror inte det står till så bra med henne hellerLedsenDe föddes ju lite tidigt, men den stora tjejen har hela tiden följt kurvan mm bra, den minsta har ju haft jo jo kurva. Ja vad säger man? Jag kämpar på, men men???

heliotropes
2007-09-28 15:04
0

#5 men men..naturen tar ju sitt vare sig man vill eller inteLedsen Jag har jobbat med tillägg på den tredje som jag trodde skulle gå över till "andra sidan" tidigare,men jag har insett att det kommer inte den lille till hjälp,(man vill ju så gärna att dom ska bli bättre)så min man får rycka in idag och göra det som inte jag själv klarar av, när man väl har fått flera dagars kontakt är det kört att själv hjälpa dom små att komma så snabbt och skonsamt som möjligt till andra sidan.Detta är en av de "svarta"sidorna av uppfödning.Ledsen

Men jag gläds iallafall att mina andra två små,är ena riktiga tjockispaddorSkrattande

Eva // medarbetare på Perser

Millan71
2007-09-28 15:37
0

Nu var jag nog för snabb med sol,nu så är det riktigt ruskigt höstväder helt plötsligt;( man vill bara krypa ner i sängen o soooova…..

Cajza
2007-09-28 16:00
0

#5 Så tråkigt Carina att en av dina små tjejer inte mår bra. Håller tummarna för er att det ska bli bättre

Vad det gäller blåst, njut av den , här i söder STORMAR det riktigt, det känns som om uterummet är på väg att blåsa bort och det riktigt tjuter i ventilerna  // Karin

#7 Så är det att var snabb med "pennan" solen bara försvinner Skrattande

Jag har vilat en del och tagit Alvedon och då känns det "bra" men när Alvedonen slutar verka då mår jag "skit" // Karin

Karin

Kittentotts
2007-09-28 16:13
0

#6 Det du skriver håller jag med om helt. Men man ger dem en skjuts lite, visar det sig inte hjälpa så har detta ju sin gång, så är det!

Tack Karin! Hoppas du kryar på dig! Vidrigt behöva vara sjuk.