Godmorgon 27 sept
Idag har jag haft morgonmotion. I en timme har jag jagat min Eliza som smet mellan benen på husse då han gick ut med voffsingarna på morgonen, lovar detta är en ål då man ska ha tag i henne
Får snart bura in den damen då hon gör inget annat än försöker hitta rymmartillfällen.
Annars är dagen frisk, ska faktiskt bli gott med en kopp kaffe efter motionsrundan

Hehe…ja hon kanske vill att du ska motionera på morgonen med henne ;)
Här i Piteå är det redan sol ute:)
Tyvär, så bet jag sönder en kindtand igår, så nästan 1/3 av tanden lossnade:( Så måste fara och avlöna tandläkaren idag*bläääääääää*
Har inte det minsta ont där, men vasst är det. Me jag lär väl få ont efter det att de varit där och borrat:(
Morrn morrn!!
Vi har dimma i Stockholm, läskigt rått väder. Det som var så fint igår!?
Kittentotts: tur du fick tag i missen!, har själv jagat katt en gång, fast hon satt och kurade under altanen och var helnöjd, kom ut när hon blev hungrig… Vi hade koll hela tiden, men det var mycket obehagligt.
Bullan: Lycka till hos tandis! Ta all bedövning du kan få så kan du slappna av och drömma om katter medan de jobbar :) Själv hatar jag att gå till tandläkaren.
Jag ska sitta och skriva klart min uppsats idag så att jag kan städa lite på min pluggdag imorgon, det vore skönt.
Snart helg :)
Kram//
Trini