Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 597 ggr
simzonites
0

Nytt hem sökes, omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag letar efter ett nytt hem åt Simzonite's Annie Oakley, hon är en blå och vit perserhona, kastrat, 4 år (idag faktiskt). En jättemysig tjej som behöver ett tryggt och kärleksfullt hem, kan vara något blyg ibland, just vad det gäller främmande. Hon har bott kvar hos min före detta men nu kan han inte ha henne kvar längre så jag försöker hitta ett nytt hem. Vid intresse - välkommen att kontakta mig för mer information.

/Lotta

/Lotta

simzonites
0

*putt*

/Lotta

Millan71
0

Oh,synd att hon va kastrat anars hade jag köpt henne på momangen;)

LarsiForshaga
0

ååh va fin. Har själv en blå/vit hona. Dom är så fina. Hoppas du hittar ett bra hem till henne. Kom igen nu…någon måste ju vilja ha den skönheten. Skrattande

Kittentotts
0

Hon är ljuvligt söt! Snart så dyker det rätta hemmet upp så söt som hon är.Kyss

LarsiForshaga
0

Ja hade jag ingen skulle jag ha tagit henne. Glad

Kittentotts
0

#5 Du kan väl ha en till?

LarsiForshaga
0

Hahahaha…nja. Vet en som stryper mig här hemma då. Och det var en blyg flicka så det passar nog inte in här med 3 katter och barn som yr omkring i hela huset. Skrattande

Kittentotts
0

Nä det är klart! Hon bör nog ha ett lugnare hemSkrattande

McLaren
0

Synd… Mc Laren vill nog ha en kompis och matte är sugen på fler (måste jag erkänna redan…) men jag har barn och fullfart hemma. Så hon skulle nog inte trivas. Men va fin hon är Simzonites!

simzonites
0

Min före dettas nya sambo har en flicka på 5 år och med henne funkar Annie jättebra. Jag vill mest tala om att hon kan vara blyg så de nya ägarna kan ha förståelse för att hon kanske behöver lite extra tid för att vänja sig vid sitt nya hem. Kattkompisar är ingen nackdel - anledningen till att jag inte tog henne med mig vid flytten den gången var att jag skulle bo i endast en tvåa och så var Teddy, hanen inte snäll vid henne, men då gick hon på p-piller, nu är hon kastrat.

/Lotta