ackelina min hamster
är det någon av er gammlingar här inna som kom ihåg min lilla hamster ackelina (acke) ???
fick ett foto i dag på min lilla först födda lilla acke som ni säkert minnns så va ni väldigt uppdaterade på han hmm henne varje dag hihi
titta så stor hon blivit nu min lilla acke
det sorgliga är hon som köpte henne vill sälja henne nu för hon passar inte in med hennes andra katt säjer hon och vill jag köper tillbaka henne
men jag kan inte köpa tillbaka henne nu
finns det någon här inne som är sugen på henne vill ju hitta det bästa hem för henne som finns

Visst minns jag Ackelina, vi fick ju följa henne från Acke till Ackelina (visst började du göra "en kittentott"?). Så stor och söt hon är, men så tråkigt att hon ska omplaceras. Hoppas du/ni hittar ett bra hem till henne // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
hihi ja kittenttoen minns vi väl alla som bruka vara på perser hehe
jag har nog aldrigkrattat så i hela mitt liv därför ligger kittenttot när mitt hjärta
ja acke som va perser blec exo sen acke bytte kön till ackelina haha
ja tyvärr har jag ingen möjlighet
att ta tillbaka henne eftersom jag köpt in en ny hona själv
ja det är väldigt tråkigt att hon måste omplaceras
gillar inte det riktigt
Det är ju någon här på forumet som söker en exotichona för avel, kan det vara nåt?
/Lotta
#6..DET skulle ju kunna vara nåt
för vem kommer inte ihåg Acke
sajtens lilla haha (stora) maskot
ja se där är ju den lilla hamstern..=))) Som har blivit en stor tjej
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
hihi härligt se alla minns min lilla ackelina haha
ångrar jag sålde henne men nu har jag ingen möjliget att ha henne själv kan ju inte ha hur många som helst dom skall skötas med och sen har jag ju som sakt separerat från min sambo efter 8 år och just nu bor jag i lägenhet
så tyvärr kan jag inte själv
men hennes mamma o pappa är pkd fria

Hoppas hon får ett bra hem denna sötnosen! Va roligt se dig här igen MiaPia, jag har saknat dig!