ACKELINA - EXO flicka till salu !
På grund av vår sura gammelkatt måste vi tyvärr hitta ett nytt hem åt vår underbara, vackra lilla EXO tjej Ackelina. Hon förekom mycket här på sidan när hon föddes i februari. Då trodde alla att det var en hane o han hette Acke - men sedan visade det sig att det var en tjej som fick heta Ackelina.
Hon är mycket lovande och trevlig och kan ha en framtid inom utställnings- och avels världen.
Hon är van vid barn och hundar, är mycket orädd och självständig, är van vid bil och blir inte åksjuk. Hon är van vid all omvårdnad såsom kloklippning och bad.
Hon är reggad i SMK med transfer till Sverak. Avelsrätten förfogar köparen över - alltså inga klausuler. Hon är dubbelvaccinerad, chippad, avmaskad m.m. Föräldrarna är DNA testade och PKA-fria.
Medföljer gör mat, gosefilt, leksak, besiktningsprotokoll m.m. Hon kostar 6000:-
Är ni intresserade maila mig på : ebalna9502@hotmail.com
japp här har ni ackelina igen tyvärr har jag ingen möjlighet att ta hand om henne även om mitt hjärta säjer detta
bilder finns här p sidan med på henne som lite o som stor
kan ni alla hjälpa henne att hitta det bästa hem som finns för min lilla ackelina dvs detta forums MASKOT
hon är lämplig till avel och utställning
millan71 är lite sugen på henne men det är en bit kan transport ordnas om det skulle vara intressant för millan? ackelina bor i lund just nu
finns det några möjligheter att få något till att hjälpa till med detta om det är någon utställning osv osv uppåt
ja ni vet ju alla här ackelina är min älskade katt och jag kan bara beklaga detta men jag hopaps verkligen hon kan hitta det bästa som finns med lilla ackelina
robin du behöver inte förklara vem ackelina är hehe alla vet allt om denna underbara kissen från han hon va 1 timme fick dom följa hans hennes vikt kort osv osv varje dag här
dom va nog lite trötta på mig då men va tusan det är ju min förstfödda ängel

Verkligen snygg hon är!!!har lite mkt nu med mina valpar men om hon finns kvar sedan så hojtar jag till…Fick ju återbud på en valp här i sista sekunden;( Det behövs ju även kontanter;)
putt

hmm ska ej gå in på denna sida blir ju sugen dååå, nej jag skall ej ha fler hehe