Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 208 ggr
KungBores
0

Godmorgon onsdag 26 september

Mitten på veckan som känns så lååååååång. Som vanligt är det arbetet som kallar under dagen. Som det verkar nu blir det i alla fall en hyfsad höstdag i Göteborg. Jag önskar er alla en bra dag.

Ingela

krasivis
0

Godmorgon!

Här är det mulet o lite trist väder MEN det går ju att ha en bra dag ialla fall.

Lev väl och ta vara på dagen idag

önskar

Elisabet m djur

Kittentotts
0

God Morgon! Här har jag precis gett vår Kalle 3 olika sorters mediciner och varit ute med honom för kissa o bajsa, men han har ingen lust alls gå ut. Ska idag se om jag klarar sy ett täcke t honom så han klarar vara ute lite, känns otäckt utan päls och sen sår som är öppna på honom då han går ut.

Annars är vädret friskt tycker jag, ser ut som det kan komma lite sol framåt dagen. Själv ska jag till min läkare idag och se över mig själv lite, jag känner det behövs nu då huvudvärken börjar komma tillbaka.

Ha en riktigt Trevlig dag alla!

Harlibries
0

Go´morron till Er alla!

Här i Gävle e d tråååååååååkväder; regnet hänger i luften å d e grått & trist. Har en ½dan dag ida´ bara så jag ska inta ryggläge & vila lite på fm. På em ska jag åter igen upp till tandläkaren för att fixa min "förbenade" tand som jag "kraschade" i fredags. Jag e egentligen lite rädd för detta med tandläkaren, men nu e jag så "eländig" så jag längtar dit Fot i munnnen Då jag inte kan ta några medc. som håller undan d ond, så vill jag inge hellre än att få detta fixat nu.

Så visst e det som Ni säger att det e inte vädret som gör dagen *ler* efter 14 tiden idag kommer detta bli en helt underbar dagGlad

Carina, krama på Kalle från oss! Hoppas att han mår bättre snart!

Ha en bra dag!

Kramar!

Tina

McLaren
0

Hej Alla! Här i karlstad är det SUPER väder. Mc Laren har varit ute och jagat lite löv på morgonen, jag har tagit en morgonpromenad till dagis med Lova.

Carina, tråkigt med Kalle.. Jag önskar att vi kunde stanna livets klocka och få njuta för alltid av våra underbara djur.. Hoppas verkligen att Kalle piggnar till och blir sitt gamla jag igen. Hälsa gubben din så gott från oss och ge honom en stärkande kram.

Tina, snart ska du se att solen skiner, illamående och tandvärk har flygit sin kos… Ta hand om dig. Be gubben köpa en skvallertidning och inta ryggläge läääänge.

Kram på er alla!

Trini
0

Halloj!

Vi verkar ha toppenväder i Stockholm, men själv har jag tyvärr inte varit ute. Är hemma med sjuk son och är själv lite krasslig.. Försöker plita på en uppsats om ekonomisk brottslighet, puh. Missarna sover som vanligt den här tiden på dagen, bara sonen pockar på uppmärksamhet.. Han är nästan frisk nu, och då är det som jobbigast och tråkigast att vara hemma med mamma förstås, men jag vill ha honom hemma en feberfri dag åtminstone innan han går tillbaka till förskolan. Nä nu ska vi spela UNO,

Ha en fortsatt trevlig dag alla!!